Freshpointmagazin.it
Do 5 stycznia 2025 roku będzie aktywna kampania reklamowa cyfrowa poświęcona cytrynie z Siracusa IGP. Kolor żółty oświetli wielkie ekrany LED na dworcach Milano Centrale, Roma Termini i Roma Tiburtina. Kampania jest promowana przez Konsorcjum Ochrony Cytryny z Siracusa IGP i współfinansowana.
czytaj dalej
Ceny warzyw i owoców we Włoszech na 23 grudnia
2024-12-23 00:00
Masywna obecność mandarynek na rynkach skutkuje zwiększeniem popytu kosztem mandarynek; na pomarańcach popyt przesuwa się w kierunku odmiany Tarocco. Wzrasta sprzedaż niektórych tradycyjnych produktów świątecznych, takich jak ananasy, cykoria endywia, suszone soczewice.
czytaj dalej
Apofruit, letnie wyprzedaże 2024 roku wzrosły o 15%.
2024-12-20 00:00
Bardzo zadowalające liczby dotyczące rozliczeń owoców letnich firmy Apofruit, takich jak drzewa pestkowe (czereśnie, morele, brzoskwinie, nektarynki i śliwki), gruszki, ziemniaki, cebule i warzywa sezonowe, zostały przekazane członkom podczas czterech różnych zgromadzeń, które odbyły się w Cerignola, Scanzano Jonico, Aprilia i Vignola.
czytaj dalej
Stabilne zużycie warzyw i owoców, ale wydatki rosną nieznacznie.
2024-12-19 00:00
Stałe wolumeny i wzrost o wartości 2%, gdzie wciąż występuje lekki efekt inflacyjny. To dane z Obserwatorium Rynku Cso Italy dotyczące spożycia warzyw i owoców w pierwszych ośmiu miesiącach 2024 roku. Brzoskwinie, wzrost dwucyfrowy, +12%
czytaj dalej
Coraz więcej egzotycznych owoców także w menu na Święta, awokado zwiększa się o +11%
2024-12-17 00:00
Egzotyczne owoce odgrywają coraz ważniejszą rolę w nawykach żywieniowych Włochów. Dole Italia sugeruje wprowadzenie nowości, kreatywności, świeżości i koloru do potraw świątecznych za pomocą produktów takich jak mango, awokado i papaja. Doskonała synteza między tradycją a innowacją. Dole wprowadza na rynek.
czytaj dalej
Pojawia się pierwsza edycja Brunello z Apeninu Emiliano - Smak Gór.
2024-12-17 00:00
Rozpoczęła się pierwsza kampania handlowa Kasztanów z Apeninów Emiliano-Smak Gór, owocem projektu łańcucha dostaw i współpracy między konsorcjami: dostępność produktu jest doskonała (+65% w porównaniu z 2023 rokiem). Marka ta łączy trzy konsorcja: Fabio Ferrari (Coop Italia).
czytaj dalej
#Repartofresh. Unicoop Florencja: skupienie na suszonych owocach.
2024-12-17 00:00
Zmienione nawyki żywieniowe konsumentów wzmacniają działy takie jak warzywa i owoce, a w szczególności kategorie takie jak suszone owoce, które wpisują się w tę logikę i wydają się mieć interesujący trend wzrostu w ostatnich latach. Ten sektor faktycznie zdobył przestrzeń.
czytaj dalej
Trend cen warzyw i owoców we Włoszech na 16 grudnia
2024-12-16 00:00
Silna obecność na rynkach mandarynek, głównie pochodzących z Kalabrii. Maleje popyt na pomarańcze odmiany Navelina, a zainteresowanie przesuwa się na odmianę z czerwoną pulpą. Rozpoczęła się wcześnie kampania na mandarynki Avana z Sycylii. Mróz i złe warunki pogodowe mają...
czytaj dalej
Jabłko Ambrosia jako główna postać w podcastach.
2024-12-13 00:00
Rozmawiaj z obserwatorami ze swojej społeczności i bierz udział w podcastach. Jabłko Ambrosia zmienia sposób komunikacji w internecie i na mediach społecznościowych. To sukces firmy Rivoira i Vip.
czytaj dalej
W Macfrut 2025 rewolucja innowacyjnych roślinnych produktów.
2024-12-12 00:00
Czwarty etap żywności i zaawansowany czwarty etap, przekąski owocowe i funkcjonalne produkty spożywcze fermentowane, soki podobne do świeżych i przekąski z warzywnych odpadów i produktów ubocznych. Istnieje duże zainteresowanie nowością The Healthy Food Show, przestrzenią doświadczalną żywności dla zdrowia i dobrostanu, która zadebiutuje na
czytaj dalej
Ziemniak z Bologny PDO, reklama na kanałach Discovery+
2024-12-12 00:00
W niedzielę, 15 grudnia rusza kampania komunikacyjna związana z ziemniakiem Bologna Dop na kanale telewizyjnym Discovery+. Inicjatywę promuje Konsorcjum. Spot w dwóch wersjach (15 sekund i 10 sekund) będzie emitowany do końca grudnia 2024 roku. Kampania telewizyjna zostanie również powtórzona.
czytaj dalej
Komunikacja jabłka envy wciąż przekracza kody sektora owocowo-warzywnego, aby obejmować te związane z luksusem i modą. Będzie to pierwsze jabłko, które wystąpi na wybiegu podczas Milan Fashion Week. Akcesorium zostanie zaprojektowane przez studentów kursów Projektowania Produktu i Wizualnego.
czytaj dalej
Eksport warzyw i owoców może przekroczyć 6 miliardów.
2024-12-11 00:00
Przyspiesza eksport owoców i warzyw. W pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 roku dane Istat opracowane przez Fruitimprese wskazują na wzrost o +8,9% wolumenu (2 790 628 ton) i +5,7% wartości (ponad 4,2 miliarda euro) w porównaniu do tego samego okresu poprzedniego roku. Trend ten, jak szacuje się, może
czytaj dalej
Sałatka z ogrodu wzbogaca się o gwarancję oznaczenia geograficznego dla wenecjańskich cykorii IGP.
2024-12-11 00:00
"Jesteśmy gotowi, by zmierzyć się z kampanią zimową, posiadając odpowiednie ilości, aby zaspokoić rynek" - tak powiedziała Sara Menin, kierownik rozwoju produktu w firmie Insalata dell’Orto, producentce czterech odmian sałaty z oznaczeniem chronionym geograficznie - Trittico L’Insalata.
czytaj dalej
Vip i Unicomm: jabłka z Val Venosta w sklepach Famila i Emisfero.
2024-12-11 00:00
W zeszłym roku w 74 sklepach sieci Famila i Emisfero zostały wystawione jabłka z Val Venosta. Współpraca między Vip a Unicomm (Selex) kontynuowana jest także w tym roku, z nowymi planowanymi działaniami. Ponownie jabłka były obecne w punktach sprzedaży.
czytaj dalej
Nowozelandzcy producenci kiwi Zespri zatwierdzili rozbudowę Zespri Global Supply (Zgs), zgadzając się na przydzielenie maksymalnie 420 hektarów dodatkowych plantacji SunGold rocznie przez sześć lat we Włoszech, Francji, Japonii, Korei Południowej i Grecji. Przydział oraz
czytaj dalej
Kalafior Bimi próbuje ponownie wejść na włoski rynek detaliczny
2024-12-10 00:00
To do dość długa historia, która widziała Bimi, obiecujący brokuł z lat 90. stworzony w Japonii przez Sakata Seed Company, próbujący wejść na włoski rynek. Wystarczy zerknąć do naszych archiwów, aby odkryć, że w 2017 roku próbowano tego w Maremmie.
czytaj dalej
Melinda stawia również na automatyzację sprzedaży dla przetworzonych produktów spożywczych.
2024-12-10 00:00
Podpisano umowę między Melinda Lab, jednostką biznesową w ramach konsorcjum, zajmującą się rozwojem produktów przetworzonych w 100% naturalne na bazie owoców, a firmą New Factor. Firma z Cerasolo (Rimini) otrzymała zadanie ich sprzedaży w segmencie automatów vendingowych. Jest to kanał, który powraca do łask.
czytaj dalej
Ceny warzyw i owoców we Włoszech na 9 grudnia
2024-12-10 00:00
Kampania mandarynek trwa z pewną stabilnością i regularnością. Większość pomarańczy nadal pochodzi z odmian o białym miąższu, ale zainteresowanie skupia się na odmianie Tarocco, która jeszcze nie jest obecna w dużych ilościach oraz ma średnie lub małe rozmiary. Na rynku sztukini panuje ożywienie, a ceny są stabilne.
czytaj dalej
Spreafico rozpoczyna kampanię promocyjną premium gruszki Angy.
2024-12-09 00:00
Od początku grudnia ruszyła kampania gruszek Angys, produkowanych i dystrybuowanych we Włoszech wyłącznie przez Spreafico Francesco & F.llie. Od 8 grudnia rozpoczęła się ich sprzedaż na tradycyjnych rynkach. Wsparciem jest komunikacja w punktach sprzedaży.
czytaj dalej