Freshpointmagazin.it
We w Nerviano, na obrzeżach Mediolanu, przy drodze krajowej Sempione, ważnej arterii prowadzącej w stronę Szwajcarii, na miejscu dawnego Auchan, a po pandemii COVID-19 dawnego Bennet, otwarto pierwszą Iper Tosano w okolicach Mediolanu, jak opisaliśmy na gdoweek. Tutaj na Fresh Point możemy
czytaj dalej
Trend cen warzyw i owoców we Włoszech na 25 listopada.
2024-11-25 00:00
Klementyny są obecne w dużej ilości na rynkach. Pojawiają się pierwsze partie pomarańczy tarocco z Sycylii. Wyższe ceny dla odmiany jabłek Envye Stark Delicious, a także dobra obecność jabłek Fuji. Pełna produkcja kapusty włoskiej. Nadal niskie zainteresowanie karczochami.
czytaj dalej
System CPR, w 2024 roku wzrost ilości przesyłek dla sektora owocowo-warzywnego wzrósł o 2%.
2024-11-25 00:00
Wyniki dla systemu Cpr są bardzo pozytywne: do 31 października 2024 roku przetworzył 126 milionów skrzyń Redea i około 8 milionów palet, w tym 1,5 miliona Noè, innowacyjnych palet z plastiku do ponownego użytku, wykonanych z wtórnych surowców z recyklingu po obróbce.
czytaj dalej
Dole Italia jest partnerem technicznym Milano21.
2024-11-25 00:00
Owoce firmy Dole były partnerem technicznym Milano21, półmaratonu, który odbył się 24 listopada, przemierzając najbardziej znane miejsca stolicy Lombardii, z udziałem tysięcy uczestników z Włoch i z zagranicy, którzy wzięli udział w zawodach na dwóch dystansach: 21 km i 10 km.
czytaj dalej
Świat branży owocowo-warzywnej mobilizuje się z okazji Międzynarodowego Dnia Eliminacji Przemocy wobec Kobiet, obchodzonego 25 listopada, ustanowionego przez Zgromadzenie Ogólne Organizacji Narodów Zjednoczonych. Clementiny wspierają Centra przeciwdziałania przemocy.
czytaj dalej
Interpoma 2024, pierwszy dzień przenosi nas w przyszłość jabłek.
2024-11-22 00:00
Pierwsze liczby potwierdzają sukces Interpomy 2024, która w tej edycji przyciągnęła aż 490 wystawców z 21 krajów. Od samego rana frekwencja jest doskonała, stoiska są pełne odwiedzających i wystawców. Podczas uroczystej inauguracji, tradycyjnej
czytaj dalej
Granaty ekologiczne - wzrost produkcji i spożycia
2024-11-21 00:00
Bogata w przeciwutleniacze, szczególnie polifenole, granat ekologiczny jest obecnie centralnym punktem wzrostu produkcji i handlu na europejskim rynku. Projekt trzyletni (zakończy się w czerwcu 2025 roku) It’s Bio Aop Gruppo Vi.Va ma na celu promowanie tej rośliny, która jest również spożywana jako ekstrakt.
czytaj dalej
Winogrona deserowe, spadły wartości eksportu z powodu złej pogody.
2024-11-20 00:00
Rok 2024 potwierdza się jako kolejny trudny rok dla winogron deserowych: po 2021 i 2022, które przebiegły normalnie pod względem ilości i cen, nadszedł rok 2023 charakteryzujący się niską produkcją i wysokimi cenami. W tym roku kampania sprzedaży rozpoczęła się z
czytaj dalej
Syngenta Vegetable Seeds rozpoczyna nową kampanię na rzecz pomidora przemysłowego na lata 2024-2025. Aby wyróżnić swoją ofertę, korzysta z języka piłkarskiego z udziałem Mistrzów Syngenta. Narzędzia kampanii wielokanałowej to...
czytaj dalej
Owoce od Dole sprawiają, że się cieszymy: rusza kampania Doooolé!
2024-11-20 00:00
Produkty o wyjątkowym smaku i z kontrolowanej jakości w każdym etapie produkcji. Dole podkreśla smak swoich owoców w ramach nowej kampanii wielokanałowej opartej na sloganie Doooolé! Owoce z wyrazistym smakiem. To przesłanie jest przełomowe.
czytaj dalej
OrtoRomi wprowadza dwie nowe referencje świeżych zup.
2024-11-19 00:00
OrtoRomilancia wprowadza dwie nowe propozycje do kategorii świeżych zup: Krem z ciecierzycy oraz Zupa z kapusty i ziemniaków, odpowiednio z linii Zdrowie i Tradycja. Składniki pochodzą z kontrolowanych upraw OrtoRomi Zupa z kapusty i ziemniaków.
czytaj dalej
Kasztany w sekcji warzyw i owoców: rozwiązania w punktach sprzedaży
2024-11-19 00:00
Dział warzywno-owocowy, jak już kilkakrotnie podkreślaliśmy, nadaje się naturalnie do oryginalnych i kreatywnych rozwiązań ekspozycyjnych, umożliwiając promowanie świąt i wydarzeń. Jak miało to miejsce, na przykład, z okazji Halloween, czy też do promocji wybranych produktów, jesień to okres, gdy
czytaj dalej
Armonia: "Przełóżmy sezon na mandarynki na po świętach Bożego Narodzenia" #głosywarzywnoowocne
2024-11-19 00:00
Prawdziwy sezon mandarynek rozpoczyna się w styczniu. Wydaje się to paradoksalne, ale jest to efekt innowacji odmianowych. Dowódcą tej rewolucji jest Op Armonia, z siedzibą w Battipaglii (Sa), która zrzesza 80 rolników z południowo-środkowych Włoch, na łącznej powierzchni 1500 hektarów.
czytaj dalej
Zuccarella: "Gotowi ruszyć z sezonem truskawek" #głosyzsadówiowoców
2024-11-18 00:00
Przez ponad 40 lat Op Zuccarella, z siedzibą w Scanzano Jonico (Matera), z 25 członkami, produkuje i sprzedaje wysokiej jakości truskawki i cytrusy, będące doskonałością Basilicaty. Razem z wiceprezesem Luca Zuccarella omówiliśmy sezon truskawkowy, 50 hektarów przeznaczonych na uprawę, w fazie rozwoju.
czytaj dalej
Trend cen warzyw i owoców we Włoszech na 18 listopada.
2024-11-18 00:00
Pełna produkcja włoskich mandarynek. Rosną ilości pomarańczy Navelina, pierwsze dostawy odmiany Tarocco. Dostępne są wszystkie odmiany gruszek, z dobrą produkcją z Emilii, bez problemów związanych z patogenami czy klimatem. Rozpoczyna się sezon kalafiora.
czytaj dalej
Metis wcześniej zamyka kampanię z większymi wolumenami.
2024-11-15 00:00
Wyższe wolumeny w porównaniu z ubiegłym rokiem i produkcja wysokiej jakości. W tych dniach zakończyła się kampania sprzedaży premium śliwki Metis. "Kampania zakończyła się wcześniej niż planowano - wyjaśnia Antonio Zani, dział handlowy we Włoszech w firmie Granfrutta Zani -, także dzięki
czytaj dalej
Czarna Perła, mniej ilości, ale większa jakość w 2024 roku.
2024-11-14 00:00
Bardzo pozytywny bilans dla lata 2024 dla Perla Nera, średniej wielkości arbuzów. Pomimo spadku wolumenów z powodu warunków pogodowych, kampania została zdominowana przez jakość, a marka odnotowała znaczący wzrost rozpoznawalności, potwierdzają Bruno.
czytaj dalej
Op Armonia jest bohaterem europejskiej kampanii Enjoy Dolce Frutta.
2024-11-14 00:00
Włoska agencja Armonia przeprowadzi kampanię informacyjną Enjoy Dolce Frutta skierowaną do konsumentów we Włoszech i w Niemczech, w ramach europejskiej kampanii komunikacyjnej. Skupia się ona na promowaniu produktów takich jak truskawki, kiwi, mandarynki, nektarynki, czereśnie i winogrona. Celem jest poprawa konkurencyjności w.
czytaj dalej
Andrea Tosatto został ponownie wybrany na przewodniczącego Konsorcjum Ochrony Czerwonego Sałaty z Treviso IGP i Czerwonego sałaty z Castelfranco IGP. Zdecydowała o tym rada dyrektorów, która również powierzyła funkcję wiceprezesa Stefano Dotto. To trzecia kadencja z rzędu dla Tosatto, od 2018 roku.
czytaj dalej
Terremerse wchodzi do Arandis (Agribologna)
2024-11-13 00:00
Operacja Terremersedi w Bagnacavallo (Ra), spółdzielnia wielokanałowa, staje się udziałowcem w spółce handlowej Arandis, kontrolowanej przez Spółdzielnię Agribologna, powstałą na początku 2024 roku. Obydwie są członkami Aop Viva. Pierwszy etap koncentruje się na pierwszej gamie produktów: cukinie, sałaty, pomidory, kiwi.
czytaj dalej