Freshpointmagazin.it
Chiquita otwiera swoje największe centrum dojrzewania bananów w Europie #głosywarzywiiowoców
2024-05-27 00:00
Chiquita inwestuje w logistykę. W Cortenuova, w prowincji Bergamo, otworzyła największe centrum dojrzewania bananów o niebieskiej naklejce w Europie, znajdujące się wewnątrz centrum logistycznego operatora Gi.Ma.Trans. To nowoczesne urządzenie z 24 komorami dojrzewania na powierzchni 5000 metrów kwadratowych.
czytaj dalej
McGarlet, jedno z najbardziej uznanych przedsiębiorstw we Włoszech w dziedzinie egzotycznych owoców, nadal proponuje swoim klientom coraz to nowe produkty. Na włoskim rynku, gdzie konsumpcja egzotycznych owoców rośnie powoli, ale systematycznie, McGarlet nie rezygnuje z śledzenia tendencji.
czytaj dalej
Grupa ParmaFood: nowości w linii Świeże pomysły
2024-05-27 00:00
Grupa ParmaFood na targach Cibus w Parmie, oprócz prezentacji nowych referencji dań gotowych, skoncentrowała się również na nowościach dotyczących asortymentu w linii Fresh Ideas, zawierającej produkty na bazie owoców i warzyw oraz świeżo przygotowane, przetworzone w technologii HPP.
czytaj dalej
Owoce i warzywa coraz bardziej związane z ochroną patentów.
2024-05-24 00:00
Innowacja odmianowa staje się coraz bardziej kluczowym elementem rozwoju w sektorze warzyw i owoców, a kwestia patentów i ich ochrony jest jednym z gorących tematów. Temat ten został szczegółowo omówiony podczas konferencji na targach Macfrut, która skupiła się na dyskusji między światem uniwersyteckim, badaczami i przedsiębiorstwami na temat całego łańcucha dostaw.
czytaj dalej
Rozpoczęła się kampania moreli w firmie Agricor (Gallo).
2024-05-23 00:00
Rusza kampania brzoskwiń firmy Op Agricor-Gallo z Corigliano Rossano (Cosenza): produkcja spadła o 10%. Do końca lipca sprzedaż obejmie wszystkie segmenty kategorii, w tym premium, organiczne, zero pozostałości i produkty z łańcucha dostaw. W tym samym czasie...
czytaj dalej
Współpraca między Euro Company a Mirabilandia opiera się na smaku, zabawie i zdrowiu. Do października Semplicemente Frutta, marka dedykowana suszonej i niecukrowanej suszonej owoców, oferuje możliwość odwiedzenia największego parku rozrywki we Włoszech po obniżonej cenie.
czytaj dalej
Naturizia wraz z Terra Mia promuje krótkie łańcuchy dostaw oraz produkty z oznaczeniem IGP z Południowych Włoch.
2024-05-22 00:00
Naturizia, marka firmy Almeda, wprowadza na rynek nową gamę sałatek gotowych do dystrybucji w nowoczesnych sklepach pod nazwą Terra Mia, z hasłem „Gdziekolwiek jesteś, znajdziesz doskonałość”. Trzy różne smaki w miseczkach po 150 gramów, które podkreślają produkty IGP z trzech regionów: Sycylii (pomidory),
czytaj dalej
Nowa reklama Zielonego Szparaga z Altedo świętuje generację IGP.
2024-05-21 00:00
Obrazy, które podkreślają świeżość i jakość produktu, powstające w malowniczych regionach, gdzie szanuje się rytm natury. Konsorcjum Ochrony Zielonego Szparaga z Altedo IGP, w ramach kampanii promocyjnej finansowanej w ramach Planu Rozwoju Regionu na 2024 rok.
czytaj dalej
Dla znaku handlowego Sole365, który jest oznaką codziennie niskich cen AP Commerciale (Megamark-Selex), dział warzywno-owocowy jest kluczowy i strategiczny w dziale świeżych produktów spożywczych, co potwierdza otrzymana nagroda – CX Store Award za Najlepszy Dział Warzywno-Owocowy, którą otrzymaliśmy po raz trzeci z rzędu.
czytaj dalej
Radicchio, produkcja w szklarni rośnie.
2024-05-20 00:00
Podajemy ceny od mniej niż jednego euro do ponad trzech euro za kilogram: to jest zakres, w którym regularnie zmieniają się ceny trzech głównych odmian sałaty radicchio sprzedawanych na rynku. Spośród tych trzech, kolejno według rosnącej ceny, znajduje się czerwona, okrągła.
czytaj dalej
Żywność żywa i w fazie wzrostu: 25 jednostek do spożycia w ciągu tygodnia jako przekąska. Nazywa się to FoodCo i ma być nową granicą funkcjonalnej żywności roślinnej, alternatywą dla syntetycznych suplementów diety. "Nikt dotąd nie wprowadził na rynek"
czytaj dalej
Połączenie sił dla wspólnego celu: przyczynienie się do stworzenia nowego segmentu rynku, co może nawet zmienić układ działu. W tym celu Op Consorzio Funghi di Treviso, która uczestniczyła w targach Macfrut, dołączyła do projektu Paniere Zero Residui. Linia Zero Residui.
czytaj dalej
Sto traducendo in polacco. Powiedzenie brzmi: Sto lat innowacji na rzecz wysokiej jakości warzyw i owoców.
2024-05-16 00:00
Stulecie innowacji technologicznej służącej branży owocowo-warzywnej, spędzone rok po roku na ciągłym doskonaleniu swoich produktów, aby sprostać różnorodnym potrzebom klientów. Do osiągnięcia imponującego sukcesu doszedł Unitec, potężny gigant z regionu Romagna.
czytaj dalej
Syngenta i Apofruit na Festiwalu Żywności i Nauki w Mantui.
2024-05-16 00:00
Angello, słodka i bezpestkowa papryka snack-size stworzona przez Syngenta Vegetable Seeds i sprzedawana przez Aprofruit pod marką Solarelli, będzie głównym bohaterem Festiwalu Żywności i Nauki w Mantui, podczas "naukowego" aperitifu planowanego na 18 maja o godzinie 17:30 w Pałacu.
czytaj dalej
Trend cen warzyw i owoców we Włoszech na 13 maja
2024-05-14 00:00
Rusza nowa kampania wiśni z odmianą Bigarreau; pojawiają się także pierwsze odmiany Ferrovia i Durone. Rozpoczyna się także sprzedaż brzoskwiń o żółtej pulpie z Hiszpanii, podczas gdy wolno rosną ilości brzoskwiń importowanych z tego kraju. Zakończona została
czytaj dalej
Jak wydobyć maksymalne potencjały dyni, od pola do punktu sprzedaży? Po omówieniu arbuza w drugim odcinku serii z Basf Nunhems przechodzimy teraz do melonów, ponownie z Matteo Bano, menedżerem ds. arbuzów i melonów od hodowcy. To historia innowacji.
czytaj dalej
Dole wprowadza do Włoch linię 6 egzotycznych owoców.
2024-05-13 00:00
Na targach Macfrut firma Dole Italia zaprezentowała swoją nową egzotyczną linie, na którą również inwestuje w komunikację zewnętrzną.
czytaj dalej
Docenianie i opowiadanie o warzywach i owocach, kobieca perspektywa na targach Macfrut.
2024-05-10 00:00
Drugiego dnia Macfrut odbyła się debata na stoisku La Grande Bellezza Italiana, pierwszej sieci przedsiębiorstw owocowo-warzywnych we włoskim krajobrazie ogrodniczym. Okrągły stół, zatytułowany "Wartość owoców i warzyw w punkcie sprzedaży", był całkowicie dedykowany kobietom.
czytaj dalej
Drugiego dnia Macfrut odbyła się debata na stoisku La Grande Bellezza Italiana, pierwszej sieci przedsiębiorstw warzywniczo-owocowych we włoskim krajobrazie ogrodniczym. Okrągły stół w całości poświęcony kobietom, zatytułowany „Wartość owoców i warzyw w punkcie sprzedaży”.
czytaj dalej
Już od pierwszych godzin porannych można było przewidzieć duże natężenie ruchu, które dotknęło hale wystawowe, z pełnymi parkingami i kolejkami przy bramkach. Wiele wydarzeń było zaplanowanych, a wiele manifestacji i wydarzeń odbywało się w ciągu dnia. Dzisiaj zakończyły się dwudniowe wydarzenia.
czytaj dalej