Fresh Point Magazine - magazyn dla profesjonalistów rynku owoców i warzyw
Dla 74% Włochów ziemniaki są produkowane w sposób zrównoważony, a 61% naszych rodaków uważa, że opakowania zawierające ziemniaki są przyjazne dla środowiska.
czytaj dalej
Analiza 2023 Włoskie truskawki: ceny, import-eksport
2023-08-06 00:00
Włoska kampania truskawkowa 2023 rozpoczęła się w niektórych regionach od wyższych cen ze względu na łagodną i długotrwałą zimę 2022 i częste przymrozki od stycznia 2023. Rośliny doświadczyły różnych stresów z powodu niestabilnych temperatur, które spowodowały
czytaj dalej
czytaj dalej
Wersja angielska
czytaj dalej
Prognozy dotyczące produkcji jabłek i gruszek zostały opublikowane podczas niecierpliwie oczekiwanej dorocznej konferencji Prognosfruit, zorganizowanej w tym roku w Trentino przez Apot (Trentino Fruit and Vegetable Producers Association) wraz z Wapa (World Apple and Pear Association) i Copa-Cogeca.
czytaj dalej
czytaj dalej
Apo Conerpo: 2000 dni w sierpniu z In&Out
2023-08-03 00:00
Wczesny start kampanii Metis
2023-07-31 00:00
Kampania handlowa Metis, owocu premium będącego wynikiem naturalnej krzyżówki śliwki i moreli, rozpoczęła się dwa tygodnie wcześniej, dzięki pierwszym odmianom z południowych Włoch (Basilicata). Doskonała jakość produktu i dobra sprzedaż, mimo że produkcja
czytaj dalej
czytaj dalej
Dobre wieści od Selenella - Consorzio Patata Italiana di Qualità (Włoskie Konsorcjum Ziemniaków Wysokiej Jakości), które zatwierdza bilans za 2022 r. z dodatnimi danymi pomimo trudności, jakich doświadczył sektor w ubiegłym roku. To ważna liczba, która pokazuje kondycję ustrukturyzowanego i dobrze zorganizowanego łańcucha dostaw, zarówno w sektorze ziemniaczanym, jak i spożywczym.
czytaj dalej
czytaj dalej
Dole Italia wprowadza na rynek Summer Vibes
2023-07-28 00:00
Zabawa i eksperymenty, dystrybucja świeżych owoców i gadżetów. Summer Vibes, wędrowne wydarzenie promowane przez Dole Italia, które w ośmiu etapach ożywi najbardziej znane i popularne nadmorskie kurorty od Wenecji Euganejskiej po Apulię, już się rozpoczęło. Następny cel Cattolica, zakończenie w Margherita di Savoia
czytaj dalej
#Repartofresh. IperTriscount (Gros): sklep z owocami i warzywami z laboratorium na miejscu
2023-07-28 00:00
Marka IperTriscount (Gros), działająca w Rzymie z dziewięcioma punktami sprzedaży, w tym supermarketami i supermarketami, koncentruje się na formacie hipermarketu, eksperymentując ze swoim pierwszym punktem sprzedaży o powierzchni 5,500 m2, lokomotywą spożywczą centrum handlowego La Romanina, zlokalizowanego przy Via Ferri w Rzymie, poinformował w komunikacie.
czytaj dalej
czytaj dalej
Rozpoczyna się kampania Etna Barbera pear Coscia
2023-07-28 00:00
Rozpoczęła się kampania marketingowa gruszki Coscia dell'Etna Barbera, typowo letniego owocu, którego okno trwa od końca lipca do października. "Obiecuje owoce doskonałej jakości i spodziewamy się rosnących wolumenów w 2023 roku", mówi Alessandro Barbera, właściciel i producent gruszek.
czytaj dalej
czytaj dalej
Torby zapobiegające marnotrawstwu w 730 punktach sprzedaży Lidla, aby przywrócić wartość owocom i warzywom, które nie są idealne pod względem estetycznym, ale nadal są dobre i bezpieczne, lub z uszkodzonym opakowaniem. Lidl Italia, zgodnie z zieloną filozofią, którą realizuje od lat i w ramach kampanii Too Good To
czytaj dalej
czytaj dalej
Tropea Experience "Festiwal Czerwonej Cebuli" we wrześniu
2023-07-27 00:00
Tropea Experience "Festival della Cipolla Rossa" (Festiwal Czerwonej Cebuli), najważniejszy punkt letniego kalendarza gastronomicznego, wizytówka kalabryjskiej doskonałości, powraca po raz drugi do Tropei w dniach 22-24 września 2023 roku. Środowisko i zrównoważony rozwój będą również przedmiotem dyskusji Daniele Cipollina
czytaj dalej
Zespri, nowe opakowanie z papierem pochodzącym w 30% z recyklingu
2023-07-27 00:00
Firma Zespri wprowadziła na rynek nową gamę opakowań, które są zgodne z celami zrównoważonego rozwoju, jakie marka chce osiągnąć na całym świecie do 2025 roku. Rozwój kiwi Zespri SunGold Zespri Sungold
czytaj dalej
Gianluigi Cugini jest prezesem firmy Cedior, należącej do rodziny przedsiębiorców już w drugim pokoleniu. Firma, która w sektorze owoców i warzyw ma ponad 70-letnią historię i dystrybuuje owoce i warzywa z całego świata, bez uprzedzeń. "Ogród rynkowy", w którym znajdują się tylko
czytaj dalej
czytaj dalej
Nowy spadek produkcji gruszek w Emilii-Romanii: -40%.
2023-07-26 00:00
Doskonały stopień brix, ale produkcja o 40% niższa niż w 2022 roku. Trudności gruszki z Emilii-Romanii utrzymują się, zgodnie z danymi dotyczącymi nowej kampanii oszacowanymi przez UNAPera. Rozpoczyna się kampania uświadamiająca w zakresie produkcji i dystrybucji Mauro Grossi, prezes Stowarzyszenia ds.
czytaj dalej
czytaj dalej
Od odpadów owocowych do czujników: to już rzeczywistość w Bolzano
2023-07-25 00:00
Czujniki w jabłkach, kiwi i winogronach? Możliwe jest wykorzystanie tych materiałów jako podłoży dla układów elektronicznych. Laser zwęgla powierzchnię podłoża celulozowego pochodzącego z odpadów z przetwórstwa owoców, przekształcając je w urządzenia elektroniczne.
czytaj dalej
Trendy cenowe owoców i warzyw we Włoszech na dzień 24 lipca
2023-07-25 00:00
Pełna kampania dla moreli; dobry popyt na brzoskwinie i nektaryny, pomimo spadku dostępności produktu Emilia-Romagna; silny popyt na pomidory. Niskie wolumeny są wspólne dla kilku upraw: cebuli, ziemniaków, samych arbuzów. Pierwsze partie odmian
czytaj dalej
czytaj dalej
Pink Lady, udane liczby dla Adoptuj drzewo
2023-07-25 00:00
Projekt "Zaadoptuj drzewo" Pink Lady, realizowany już czwarty rok, nadal odnosi sukcesy: tej wiosny w Europie zaadoptowano ponad 5500 drzew; ponad 1,5 miliona konsumentów w siedmiu krajach, w tym trzech producentów (Włochy, Hiszpania i Francja); 2,5 miliona drzew, które zostały zaadoptowane przez Pink Lady.
czytaj dalej
czytaj dalej
Elisir, marka premium Cedior pojawia się w telewizji
2023-07-24 00:00
Cedior kontynuuje inwestycje w markę Elisir, która przeszła już rebranding. Od 30 lipca rusza kampania telewizyjna, w ramach której marka premium obejmująca kilka produktów Cedior, przede wszystkim pomidory, pojawi się w głównych krajowych sieciach telewizyjnych pod hasłem Prendi e orti a casa. Od
czytaj dalej
czytaj dalej
Mercati di Città-La Prima, partner Coralis działający w Foggii i prowincji z 12 supermarketami i supermarketami, wkrótce uruchomi projekt mający na celu zwiększenie wartości suszonych owoców i rozszerzenie ich obecności w asortymencie.
czytaj dalej