Ambicje Azji: Marki, wzrost i ekstremalnie szybki handel detaliczny
2025-09-10 14:00
Źródło:
Fruitnet.com
Kolorowe marki, stoiska większe od życia i dynamika, która nie jest często odczuwana w brytyjskim przemyśle, gdzie relacje handlowe i dostawcze są często już dobrze ugruntowane. Asia Fruit Logistica, która odbyła się w zeszłym tygodniu w Hongkongu (3-5 września), gościła tysiące wystawców i delegatów, z
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem