Italiafruit.net
Panu Pomidor: znaczenie braku niklu dla łańcucha dostaw
2024-09-20 00:00
"Nichel free" significa privo di nichel. Il nichel è un metallo presente in molti oggetti di uso quotidiano, come gioielli, orologi, bottoni e utensili da cucina. Alcune persone sono allergiche al nichel e possono sviluppare irritazioni cutanee o altri problemi di salute se vengono a contatto con esso.
Per molti consumatori è importante che i prodotti che utilizzano siano privi di nichel per evitare reazioni allergiche e problemi di salute associati a questa sostanza. Pertanto, la disponibilità di prodotti "nichel free" è cruciale per soddisfare le esigenze di questo gruppo di consumatori sensibili al nichel.
Il Signor Datterino ha deciso di concentrarsi sul nichel free probabilmente per rispondere alla domanda di mercato di prodotti privi di nichel e per offrire una soluzione a coloro che sono sensibili a questo metallo. Inoltre, concentrarsi su prodotti nichel free può essere un modo per differenziarsi dai concorrenti e posizionarsi come un'opzione preferita per le persone con allergie al nichel. czytaj dalej
Per molti consumatori è importante che i prodotti che utilizzano siano privi di nichel per evitare reazioni allergiche e problemi di salute associati a questa sostanza. Pertanto, la disponibilità di prodotti "nichel free" è cruciale per soddisfare le esigenze di questo gruppo di consumatori sensibili al nichel.
Il Signor Datterino ha deciso di concentrarsi sul nichel free probabilmente per rispondere alla domanda di mercato di prodotti privi di nichel e per offrire una soluzione a coloro che sono sensibili a questo metallo. Inoltre, concentrarsi su prodotti nichel free può essere un modo per differenziarsi dai concorrenti e posizionarsi come un'opzione preferita per le persone con allergie al nichel. czytaj dalej
Nawet latem trwa kampania Cosmic Crisp®: z jego niebiańską przyjemnością i inicjatywami, które sprawiły, że konsumenci poczuli się jakby dotarli do nieba, rewolucjonizująca kategoria jabłek potwierdziła swoją skuteczność w ostatniej fazie swojego sezonu handlowego.
czytaj dalej
Tydzień 36: firma l’ortofrutta LCC zaczęła ponownie rosnąć.
2024-09-20 00:00
W 36. tygodniu sprzedaż warzyw i owoców o ustalonej wadze znowu zaczęła rosnąć, podobnie jak w przypadku LCC, z wyższym wzrostem średniej ceny mieszanki w porównaniu z poprzednim tygodniem. Wśród kanałów sprzedaży wyróżniają się supermarkety i samoobsługowe, podczas gdy hipermarkety...
czytaj dalej
Jakość i marka, to idealne połączenie Campidanese.
2024-09-20 00:00
"Sezon był trudny, ale pełen satysfakcji, na szczęście na Sardynii nadal trwa lato" - tak zaczyna Salvatore Lotta, dyrektor handlowy Agricola Campidanese, odnosząc się do naszej prośby o podsumowanie kampanii arbuzów, która właśnie dobiega końca dla jego grupy.
czytaj dalej
Freshfel Europe potrzebuje odpowiedniej polityki, która pobudziłaby spożycie warzyw i owoców.
2024-09-20 00:00
Freshfel Europe i jego organizacje międzybranżowe ds. owoców i warzyw podkreślają kluczową rolę właściwie finansowanej polityki promocyjnej i innych powiązanych narzędzi w skutecznym stymulowaniu spożycia świeżych produktów. Dlatego też, apelują do Komisji o zmianę.
czytaj dalej
Massimo Monti został nowym Dyrektorem Generalnym Agrimoli.
2024-09-20 00:00
Akcjonariusze Luca Sassi i Włoski Fundusz Rolno-Żywnościowy I z Grupy Agrimola SpA - wiodącej firmy w produkcji wysokiej jakości mrożonych owoców oraz europejskiego lidera w przetwarzaniu, transformacji i sprzedaży kasztanów i maronów w kanale Dystrybucji Nowoczesnej -
czytaj dalej
„Zielona umowa? Wyniki katastrofalne”
2024-09-20 00:00
Kilka dni temu, podczas zgromadzenia Confindustria, premier Giorgia Meloni (na zdjęciu na wstępie) skrytykowała europejski Zielony Ład, nazywając go rezultatem ideologicznego podejścia, które spowodowało deindustrializację kosztem dekarbonizacji. Jak podaje La Stampa,
czytaj dalej
Truskawki, rosnące rośliny odmian Nova Siri Genetics.
2024-09-20 00:00
W tej właśnie rozpoczętej kampanii dystrybucyjnej sadzonki truskawek odmian Nova Siri Genetics (NSG), które zostaną rozprowadzone przez licencjonowanych szkółkarzy, zanotowały wzrost o +15% w porównaniu z ubiegłym rokiem, osiągając około 150 milionów. W dystrybucji korzeniowej części tych
czytaj dalej
Patfrut się rozwija: otwarcie nowej fabryki do produkcji IV gammy.
2024-09-19 00:00
1500 metrów kwadratowych przewidzianych głównie na ziemniaki, marchewki i dynie IV gammy przeznaczone dla kanału Horeca, branży, która rozwija się i ma interesujące perspektywy rozwoju w przyszłości: stąd rozpoczyna się nowy rozdział historii Patfrut, spółdzielni z grupy Naturitalia, która dzisiaj otworzyła
czytaj dalej
czytaj dalej
Dole jest przenoszony do drużyny Givova Scafati Basket.
2024-09-19 00:00
Dole Italia, lider w produkcji i dystrybucji wysokiej jakości świeżych owoców, z radością ogłasza nowe partnerstwo z drużyną koszykarską Givova Scafati Basket. Klub ten pochodzi z największej miejscowości w rejonie Agro nocerino-sarnese i gra obecnie w najwyższej klasie rozgrywkowej we Włoszech już po trzeci raz.
czytaj dalej
Coraz więcej Włochów wybiera panierowane i smażone warzywa do jedzenia. Jest to trend rosnący o 59% w ciągu ostatnich pięciu lat, który już odnotował dodatkowy wzrost o 13,8% tylko w pierwszych miesiącach 2024 roku. Zjawisko to dotyczy wszystkich regionów Włoch, a w szczególności
czytaj dalej
Rijk Zwaan, wiodąca firma w dziedzinie badania i komercjalizacji nasion warzyw dla profesjonalistów, prezentuje Calaforte RZ F1, nowy odmianę ciemnozielonego cukinii, która obiecuje rewolucję w uprawach zimowych, szczególnie w strefach o klimacie śródziemnomorskim, takich jak.
czytaj dalej
VIP, czyli Very Important Person, wzmacnia swoją pozycję w sektorze produktów ekologicznych na rynku europejskim.
2024-09-19 00:00
Wyjątkowy sezon letni dla ekologicznych jabłek VIP. Tak twierdzi kierownik ds. produktu Bio Gerhard Eberhöfer, podkreślając: "Dostępność ekologicznych jabłek w Europie była bardzo niska, a VIP była jedną z niewielu firm, która mogła zaspokoić rynek, oferując produkt o.
czytaj dalej
Słoweńskie jabłka jako bohaterowie reklamy Spar wygenerowanej przez sztuczną inteligencję.
2024-09-19 00:00
Słoweńskie jabłka są głównymi bohaterami nowego spotu Spar, w całości stworzonego dzięki sztucznej inteligencji, jak informuje fruitnet.com. Video, pierwsze z serii reklam, które zostaną rozpowszechnione na cyfrowych kanałach handlowych, zostało stworzone wyłącznie przy użyciu.
czytaj dalej
"Brak sałaty na rynkach potrwa co najmniej 10 dni"
2024-09-19 00:00
W ostatnich tygodniach ceny sałaty gwałtownie wzrosły, osiągając nawet 3 euro za kilogram na rynkach hurtowych.
czytaj dalej
Ulma wchodzi na ambonę, aby opowiedzieć o pakowaniu truskawek.
2024-09-19 00:00
Powraca Macfrut Academy z fokusem poświęconym nowym frontom produkcji truskawek. Platforma edukacyjna promowana przez Macfrut zostanie uruchomiona dzisiaj o godzinie 17 (kliknij tutaj, aby bezpłatnie uzyskać dostęp do platformy: https://academy.macfrut.com).
czytaj dalej
Seminis: Barrick to nowość w katalogu pomidorów przemysłowych.
2024-09-18 00:00
Czy są to pomidory w kształcie graniastych, czy wydłużonych, zbieranie pomidorów przeznaczonych do przemysłu przetwórczego zbliża się do końca. Odmiany pomidorów przeznaczone do przemysłu konserwowego muszą posiadać szereg określonych cech, aby zapewnić efektywną produkcję.
czytaj dalej
Warzywa i owoce nie cieszą się popularnością w stołówkach szkolnych. To posiłek, który jest najczęściej marnowany przez młodych ludzi.
2024-09-18 00:00
Marnotrawienie jedzenia, pomimo działań edukacyjnych, to złe nawyki, które trudno zmienić. Włosi nie należą do najbardziej odpowiedzialnych konsumentów, o czym świadczą dane z międzynarodowego raportu Waste Watcher 2024. Marnotrawienie produktów spożywczych jest...
czytaj dalej
Kiwi: nowe formy hodowli odpowiednie dla "byłych ścian".
2024-09-18 00:00
Czy można uprawiać żółte kiwi, konkretnie odmianę Jintao, w odległości 3,30 metra między rzędami - typową dla plantacji w okolicach Ferrary - podczas gdy zazwyczaj nie schodzi się poniżej 4,50 metra? To właśnie od tego pytania rozpoczęła się współpraca między Jingold a Fundacją dla...
czytaj dalej
Drupacee, pozytywna kampania dla Aop Luce
2024-09-18 00:00
Kampania drzew pestkowych Aop Luce jest ogólnie pozytywna. Wspólnie z dyrektorem wykonawczym Giacomem Galdiero i kierownikiem ds. handlowych Loredaną Di Mambro, przeanalizowaliśmy trendy produkcyjne dla sezonu brzoskwiń, nektarynek, brzoskwiń kalifornijskich, śliwek i moreli, które potrwają do października.
czytaj dalej