Revista Mercados
Kurs w Szkole Owoców na Mercamadrid zakończył się sukcesem.
2024-06-25 00:00
Kończy się rok szkolny, a wraz z nim zamyka swoje drzwi Szkoła Owoców, po odwiedzeniu przez 2 326 uczniów i 45 szkół z Madrytu. [...]
czytaj dalej
Przemysł ogrodniczo-warzywny powinien skorzystać z podwyżek cen.
2024-06-25 00:00
Aby poradzić sobie z wyzwaniami związanymi z inflacją i pozycjonowaniem marek w zmieniającym się otoczeniu dla firm i konsumentów na rynku owoców i warzyw, należy […]
czytaj dalej
Nova Siri Genetics prognozuje wzrost o 15% w Huelvie.
2024-06-25 00:00
Nova Siri Genetics, firma z siedzibą we Włoszech specjalizująca się w badaniach i eksperymentach nad nowymi odmianami truskawek i owoców jagodowych, zakończyła swoje uczestnictwo w 9. kongresie […]
czytaj dalej
Mit smaku pomidora: jak powinna smakować gwiazda lata
2024-06-25 00:00
"Chcę pomidory, ale o smaku". To zdanie powtarza się raz za razem w poniedziałek wieczorem w maju w El Colmado del Tomate, […]
czytaj dalejNajbardziej wykwintne melony od Peris są już dostępne na rynku.
2024-06-25 00:00
Vicentín i Peris Gold, wykwintne melony od Vicente Peris, są już ponad miesiąc na rynku, ze względu na wysoki poziom jakości, jaki został osiągnięty w […]
czytaj dalej
Sprawna kampania bez nakładania się dla owoców pestkowych
2024-06-24 00:00
Jeśli chodzi o produkty, w Katalonii produkcja brzoskwiń i nektarynek spadnie o 4% w 2024 roku, szacując się na 384 840 ton. Ten spadek dotknie wszystkie prowincje […]
czytaj dalej
Promocja owoców pestkowych w rytmie reggaetonu
2024-06-24 00:00
Melocotón Flow. To jest tytuł piosenki, którą kampania „Buenas Hasta el Hueso” wydała w mediach społecznościowych, w rytmie reggaetonu i trapu, a […]
czytaj dalej
W Hiszpanii przewiduje się produkcję 300 000 ton winogron.
2024-06-24 00:00
Grupa kontaktowa zajmująca się winogronami deserowymi zauważyła, że jednym z głównych problemów w produkcji jest stopniowe zanikanie środków ochrony roślin i substancji czynnych, co utrudnia […]
czytaj dalej
"Obecnie nie rozważamy redukcji obszaru uprawy bananów."
2024-06-24 00:00
Para Coplaca rok 2023 był trudny, ale wolą nie postrzegać go tylko jako rok z bardzo niskimi cenami i małymi dochodami dla producenta, ale także jako […]
czytaj dalej
Stowarzyszenie +Brokuły, które promuje spożycie tego zdrowego warzywa, rozpoczęło swoją letnią kampanię pod hasłem +Lato, +Brokuły. Celem jest kojarzenie brokułów z […]
czytaj dalejPonad 16 milionów hiszpańskich gospodarstw domowych wybrało Banany z Wysp Kanaryjskich.
2024-06-21 00:00
Platano z Kanary ponownie został uznany za najbardziej wybieraną markę w hiszpańskich domach w kategorii 'Owoce i warzywa' po raz drugi z rzędu, zgodnie z raportem 'Brand Footprint […]
czytaj dalej
Firma SP Soluciones Agrícolas prezentuje swoje zaangażowanie w innowację i zrównoważony rozwój.
2024-06-21 00:00
Firma SP Soluciones Agrícolas zaprezentowała swoim klientom swoje zaangażowanie w innowacje i zrównoważony rozwój podczas 9. edycji Międzynarodowego Kongresu Owoców Czerwonych, na którym […]
czytaj dalej
„Branża jagodowa to przykład konkurencyjności i odporności.”
2024-06-21 00:00
Delegacja GLOBALG.A.P. uczestniczyła w owocnych dyskusjach na Międzynarodowym Kongresie Owoców Czerwonych w Huelvie, Hiszpanii. Niedawna wizyta przedstawiciela delegacji GLOBALG.A.P. na Kongresie Międzynarodowym […]
czytaj dalej
Rosnące zapotrzebowanie na półki melona i arbuza nie spowodowało stworzenia konkretnych odmian dla tego formatu, w Peris używane są te same odmiany wysokiej jakości […]
czytaj dalej
Prestiżowy szef kuchni z Belgii, Frank Fol, uznany międzynarodowo za swoją pasję i obronę wykorzystywania warzyw w kuchni, został mianowany Honorowym Patronem Fundacji […]
czytaj dalej
Dziewiąta edycja Międzynarodowego Kongresu Owoców Czerwonych, w którym wzięło udział ponad 1 700 osób, zakończyła się w czwartek z sesją, podczas której podkreślono […]
czytaj dalej
Wysokie zapotrzebowanie na ziemniaki w Hiszpanii wskazuje na dobre ceny w tegorocznej kampanii.
2024-06-21 00:00
Kampania zbiorów zbliża się już do północnej części Hiszpanii, z bardzo silnym popytem, co sugeruje, że dobra cena dla rolnika pozostanie utrzymana. [...]
czytaj dalej
Kampania owoców pestkowych przewiduje wzrost o 10% objętościowo.
2024-06-21 00:00
FEPEX podkreśliło podczas spotkania konieczność poprawy działań zarządzania kryzysowego na rynku, zauważając, że w przypadku owoców pestkowych transformacja z płatnością w naturze jest […]
czytaj dalej
Mercamadrid jest kluczowym filarem w krajowym dystrybucji owoców i warzyw, co jest dobrze znane wszystkim. W ciągu ostatnich kilku dziesięcioleci ich praca umożliwiła zaopatrzenie […]
czytaj dalej
Rozpoczyna się kampania „Świat poza jabłkiem. Doświadczenie pełne europejskiego smaku”.
2024-06-21 00:00
Projekt "Świat poza jabłkiem. Doświadczenie pełne europejskiego smaku" to trzyletnia europejska kampania komunikacyjno-informacyjna dotycząca różnych odmian […]
czytaj dalej