Revista Mercados
TIMAC AGRO rozszerza stosowanie swojego biologicznego fungicydu TUSAL na pomarańczę i ziemniaka
TIMAC AGRO idzie o krok dalej w biokontroli, rozszerzając stosowanie swojego środka ochrony roślin, TUSAL, na pomarańcze i ziemniaki. Dwa gatunki upraw o dużej ważności w Hiszpanii, zarówno pod względem ekonomicznym, jak i powierzchni uprawianej. "Od teraz rolnicy, którzy posiadają te
czytaj dalejProducenci owoców i warzyw w Europie rozpoczynają kontakty w ramach Komitetu Wspólnego 2025.
Fructícola Empordà podwaja produkcję jabłek odmiany Tessa.
„Podobał mi się projekt, produkt, marka i przede wszystkim partnerzy, którzy wnoszą solidną wizję do projektu. Byłem w firmie jabłkowej, gdzie byłem traktowany bardzo dobrze, ale po dwóch dekadach poczułem, że nadszedł czas, aby szukać nowego cyklu” - wyjaśnia Fabio.
czytaj dalejBrokuły przeznaczone do zbioru mechanicznego.
Freshuelva wybiera 380 pracowników z Kolumbii, Ekwadoru i Hondurasu do kampanii owoców czerwonych.
Więcej kontroli nad importowanymi winogronami deserowymi.
Unia Europejska staje się coraz silniejszym pierwszym miejscem przeznaczenia hiszpańskich eksportów owoców i warzyw.
Holenderski ogórek - wzór efektywności dla uprawy papryki.
W kampanii 24/25 rośnie przewidywana powierzchnia upraw w Almerii o 1% do 1,2675 ha, ale faktem jest, że sektor papryki od kilku lat boryka się z poważnym problemem nowej plagi, Thrips Parvispinus, która jest bardzo niepokojąca.
czytaj dalejFruit Logistica: Pięć scenariuszy, 100 prelegentów, 1000 pomysłów
Patatas Lázaro przekazuje ponad 2000 kilogramów ziemniaków i cebuli poszkodowanym przez klęskę DANA.
Kiwi Atlántico: "Istnieje duże zapotrzebowanie na kiwi, które nadal nie jest zaspokojone"
Jabłka z klubu Val Venosta stanowią 15% całkowitej produkcji.
Onubafruit otrzymuje nagrodę International Taste Institute za swoją ekskluzywną odmianę borówki Demba.
Mikroorganizmy do poprawy nawożenia gleby i redukcji azotanów.
UPA Huelva wybierze 150 pracowników z Ekwadoru do kampanii zbioru owoców czerwonych.
Agroponiente: "Kluczem do sukcesu jest jakość, solidność i stały kontakt z klientami".
Celem papryki Zespół Agroponiente ma jasno określony cel, że nie ma jednej drogi do wzmocnienia pozycji lidera papryki, lecz wiele działań, które należy wykonywać jednocześnie. "Kluczem jest jakość, wiarygodność i stały kontakt z klientami, ponieważ
czytaj dalej


