Freshpointmagazin.it
Bolońska Giełda Ziemniaczana podniosła cenę ziemniaków dostarczanych do przechowalni. Biorąc pod uwagę sytuację handlową i w oczekiwaniu na kolejną kampanię ziemniaczaną, Wspólna Komisja podniosła wartość dostarczanych bulw do 0,52 € / kg. Zmiany klimatyczne
czytaj dalej
czytaj dalej
Grupa Sorma weźmie udział w targach Fruit Attraction (stoisko 3D22, hala 3). Wśród najbardziej innowacyjnych projektów na wystawie znajdzie się "największa na świecie zautomatyzowana linia, pod względem dziennej wydajności produkcyjnej, do owoców pestkowych", mówi firma. Ai wspiera
czytaj dalej
czytaj dalej
Conad Adriatico przyjmuje skrzynie Redea firmy Cpr System
2023-09-26 00:00
Troska o środowisko znajduje się coraz częściej na liście priorytetów sprzedawców detalicznych, którzy wprowadzają w swoich sklepach rozwiązania przyjazne dla środowiska. Firma Conad Adriatico ogłosiła właśnie, że przyjęła składaną skrzynkę Redea firmy CPR System s.c..
czytaj dalej
czytaj dalej
Trendy cenowe owoców i warzyw we Włoszech na dzień 25 września
2023-09-26 00:00
Rozpoczęła się nowa kampania persimmon i kasztanów, cebula nadal osiąga rekordowe ceny, a włoskie sałaty nadal spadają. Na rynkach wciąż pojawiają się nowe odmiany jabłek, ostatnio Stark Delicious. W przypadku śliwek, najnowszą odmianą jest Angeleno. Już wkrótce
czytaj dalej
czytaj dalej
Mniej kiwi w Europie i we Włoszech w 2023 r.
2023-09-26 00:00
W Europie szacowana produkcja kiwi na 2023 r. spadła o około 755 tysięcy ton, czyli o 4% mniej niż w 2022 roku. We Włoszech, drugim graczu na świecie, jest to około 311 tysięcy ton, o 7% mniej niż w ubiegłym roku.
czytaj dalej
Apofruit, wiosenne wypłaty dla członków rosną
2023-09-26 00:00
Pozytywne dane dotyczące wiosennej likwidacji Apofruit 2023. Pomiędzy truskawkami, szparagami, wczesnymi ziemniakami i małymi owocami (malinami i borówkami), 21 900 000 euro zostanie zlikwidowanych na rzecz członków producentów, w porównaniu do 19 660 000 euro w poprzednim roku: +11,3% wartości, w porównaniu z ilością
czytaj dalej
czytaj dalej
SanLucar: owoce świeżo zerwane z drzewa
2023-09-25 00:00
To właśnie zaangażowanie założyciela marki premium SanLucar, Stephana Rötzera, doprowadziło globalnego gracza branży spożywczej do sukcesu. Również na rynku włoskim, gdzie firma jest obecna od trzech lat. Od momentu założenia firmy w
czytaj dalej
czytaj dalej
#Repartofresh. Sole 365 (Selex): "Nie dla marnotrawstwa. Tak dla świadomości żywieniowej
2023-09-25 00:00
Zaproszenie, które Sole 365, znak grupy AP Commerciale (Megamark-Selex), kieruje do klientów w swoich działach owoców i warzyw, wykracza poza pozory. Wybór polega na ulepszeniu produktów, które nie są doskonałe, za pomocą dedykowanych wyświetlaczy i opakowań ad hoc.
czytaj dalej
czytaj dalej
Sun 365: przeciwdziałanie marnotrawstwu owoców i warzyw
2023-09-25 00:00
Aby walczyć z marnowaniem żywności i celebrować jej wartość, marka Sole365 (Ap Commerciale-Megamark-Selex) uruchomiła inicjatywę Good to Eat, której celem jest promowanie świadomości żywieniowej i odpowiedzialnego podejścia do żywności.
czytaj dalej
czytaj dalej
Barbera będzie obecna na Fruit Attraction i Natexpo
2023-09-25 00:00
Terminy targów dla Barbera International, która będzie obecna z własnym stoiskiem na Fruit Attraction w Madrycie (3-5 października), a zaraz potem w Paryżu na Natexpo (22-24 października). Na targach Fruit Attraction z Ice Collective i premierą nowej kampanii owoców cytrusowych Barbera produkty owocowe
czytaj dalej
Nowe projekty Kobiet Owoców i Warzyw
2023-09-25 00:00
Coroczne zgromadzenie krajowego stowarzyszenia Le Donne dell'Ortofrutta odbyło się w regionie Marche, w prowincji Ascoli Piceno, w Colli del Tronto (Ap), aby podsumować działania przeprowadzone w ciągu roku oraz podzielić się nowymi celami i projektami. W
czytaj dalej
czytaj dalej
Czwarta edycja konkursu Valfrutta W poszukiwaniu Złotego Trójkąta
2023-09-22 00:00
Rozpoczęła się czwarta edycja konkursu Valfrutta Alla ricerca del Triangolino d'oro (W poszukiwaniu złotego trójkąta). Inicjatywa jest wspierana przez działania komunikacyjne: kampanię społeczną, dedykowane ekspozycje w punktach sprzedaży oraz nowy spot reklamowy, który od niedzieli 17 września jest emitowany w telewizji tematycznej.
czytaj dalej
czytaj dalej
Apulia będzie regionem partnerskim Macfrut 2024, a winogrona stołowe będą symbolicznym produktem 41. edycji wystawy, zaplanowanej w Rimini Expo Centre od 8 do 10 maja. Spotkanie z sympozjum winogron stołowych Macfrut
czytaj dalej
We Włoszech tylko 7% osób spożywa zalecaną ilość owoców i warzyw (dane z I numeri del cancro 2022). Konieczne jest zatem zachęcanie do wzorców konsumpcji, które odpowiadają nowemu stylowi życia, który wymaga wygodnej żywności, w celu promowania diety
czytaj dalej
czytaj dalej
Numeri record per Fruit Attraction
2023-09-21 00:00
15. edycja Fruit Attraction, która odbędzie się w dniach od 3 do 5 października 2023 r., cieszy się rekordową frekwencją. Targi, organizowane przez Ifema MadrideFepex i z Andaluzją jako regionem goszczącym, odnotowują największy udział w swojej historii z 2000 wystawiających się firm z 56 krajów.
czytaj dalej
czytaj dalej
Dole Italia sponsoruje wydarzenie Spartan Race Trifecta Weekend
2023-09-20 00:00
Dole Italia będzie obecna jako oficjalny partner podczas dwudniowych, pełnych adrenaliny zawodów w Misano Adriatico. W weekend 23 i 24 września powraca Spartan Race Trifecta Weekend, najsłynniejszy na świecie wyścig z przeszkodami o różnych dystansach i trudnościach. Banany
czytaj dalej
czytaj dalej
Vip, sezon zapowiada się na 10% wzrost wolumenów
2023-09-20 00:00
Sezon uprawy jabłek 2023-24 rozpoczął się dla Konsorcjum Spółdzielni Owocowo-Warzywnych Vinschgau: szacuje się, że całkowita produkcja (zintegrowana i ekologiczna) wyniesie 340 000 ton, czyli o 10% więcej niż całkowita produkcja w latach 2022-23.
czytaj dalej
czytaj dalej
Oddział ożywa dzięki Fruit Shows
2023-09-19 00:00
Aktorzy na nietypowej scenie: dział owocowo-warzywny sklepów biorących udział w akcji. Powraca inicjatywa Spettacoli alla Frutta (Pokazy owocowe), edycja na żywo, w której 22 wykonawców "wciela się" w fantastyczne postacie, takie jak pomidor Paco lub radicchio Raniero, Valeria
czytaj dalej
czytaj dalej
#Repartofresh. Cedigros (Selex): "Więcej miejsca dla sukulentów".
2023-09-19 00:00
Segment sukulentów, kaktusów i sukulentów ma dobre marże wzrostu w działach owocowo-warzywnych włoskich sklepów. Niektórzy sprzedawcy detaliczni traktują ten sektor jako znaczący. W tych ramach organizowana jest inicjatywa
czytaj dalej
czytaj dalej
Cédric Modica Amore nowym strategicznym menedżerem ds. marketingu w Pink Lady Europe
2023-09-19 00:00
Cédric Modica Amore został nowym dyrektorem marketingu strategicznego Pink Lady Europe. Wzmocnienie zespołu jest zgodne z ambicją firmy, aby wzmocnić pozycję premium marek Pink Ladye PinKids w Europie, mając na celu dotarcie do 320 000 osób.
czytaj dalej
czytaj dalej