Freshpointmagazin.it
Trendy cenowe owoców i warzyw we Włoszech na dzień 16 października
2023-10-17 00:00
Ilość dyń, które wchodzą w pełną produkcję, znacznie wzrasta. Utrzymująca się upalna pogoda osłabia popyt na persymony i kasztany. W przypadku jabłek rozpoczyna się kampania jabłek Annurca z Kampanii i jabłek Fuji. Kampania śliwkowa dobiega końca. Spowolnienie w
czytaj dalej
czytaj dalej
The Great Italian Beauty świętuje swoje pierwsze pięć lat
2023-10-17 00:00
Jeśli, jak głosi motto nadrukowane na Amerigo Vespucci, okręcie szkoleniowym włoskiej marynarki wojennej: "Nie ten, kto zaczyna, ale ten, kto wytrwa", zdanie to podchwycił Salvo Garipoli z SG Marketing, aby życzyć im powodzenia podczas obchodów pięciolecia, wyzwanie, jakie stoi przed siecią sześciu
czytaj dalej
czytaj dalej
#Repartofresh. Atuty Aldi: włoskość, lokalność i wygoda
2023-10-17 00:00
Dział owoców i warzyw znajduje się zawsze przy wejściu na ścieżkę zakupową w sklepach Aldi, marki zarządzanej przez Aldi Sud, międzynarodową grupę posiadającą ponad 7 100 punktów sprzedaży w 11 krajach i na 4 kontynentach.
czytaj dalej
Włoski e-grocery, specjalizujący się w redukcji odpadów i promocji sezonowych owoców i warzyw, eksperymentuje z tymczasowym sklepem w Mercato Centrale Milano przy via Sammartini. Babaco Market ląduje w rzeczywistości offline ze swoim pierwszym sklepem pop-up dedykowanym
czytaj dalej
czytaj dalej
Dole Italia wspiera Challenge Egnazia Tri w Apulii
2023-10-17 00:00
Dole Italia, firma zajmująca się produkcją i dystrybucją świeżych owoców, została potwierdzona jako oficjalny sponsor Challenge Egnazia Tri, zawodów triathlonowych, które przyciągają sportowców z całego świata do Apulii i odbędą się w pięknej scenerii Savelletri di Fasano (prowincja
czytaj dalej
czytaj dalej
Kalafior z doliny Sele odgrywa wiodącą rolę w walce z rakiem
2023-10-17 00:00
Kalafior z doliny Sele staje się kalafiorem zdrowia. Z okazji Kampanii Różowej Wstążki 2023 będzie wspierać Włoską Ligę Walki z Nowotworami (Lilt). Od 26 października do 10 listopada będzie można kupić 40 tysięcy opakowań w kolorze różowym z twarzą
czytaj dalej
czytaj dalej
Nowa europejska lokalizacja Tomra Food w Walencji
2023-10-16 00:00
Na targach Fruit Attraction Tomra Food zaprezentowała ważną nowość - otwarcie swojej siedziby w Walencji. "Będzie to centrum, punkt odniesienia dla całego rynku Emea dla Tomra Food", powiedział Roberto Ricci, dyrektor regionalny Emea Tomra Fresh Food. Wreszcie będziemy mieli
czytaj dalej
czytaj dalej
Dole Italia partnerem wspierającym USA Cremonese
2023-10-13 00:00
Dole Italia stawia kolejny krok w świecie sportu. Po bieganiu, jeździe na rowerze i pływaniu z Trio Desenzano, po dryblingu z Pallacanestro Brescia, teraz wchodzi na boisko z Unione Sportiva Cremonese.
czytaj dalej
Melone Mantovano Igp, pozytywny sezon dla wolumenów i sprzedaży
2023-10-12 00:00
Sezon Melone Mantovano ChOG zakończył się pozytywnie, zarówno pod względem ilości, jak i wyników handlowych. Produkcja sprzedana po raz kolejny przekroczyła 9 tysięcy ton, o około tysiąc więcej niż w 2022 roku. Powierzchnia upraw spadła o kolejne 4-5% po
czytaj dalej
czytaj dalej
Macfrut 2024 coraz częściej spogląda na Bliski Wschód
2023-10-12 00:00
Od trzech lat lokalizacja znajduje się w krajach arabskich. Po Arabii Saudyjskiej i Dubaju, 41. edycja Macfrut, międzynarodowej wystawy owoców i warzyw zaplanowanej w Rimini Expo Centre od 8 do 10 maja 2024 r., została zaprezentowana w Doha, stolicy Kataru. W wydarzeniu uczestniczył minister rolnictwa,
czytaj dalej
czytaj dalej
Vip, skup się na wydarzeniach w sklepach, aby informować konsumentów o ekologicznych odmianach jabłek
2023-10-11 00:00
Na Fruit Attraction Benjamin Laimer, kierownik sprzedaży Vip, opowiedział nam o strategiach komunikacyjnych konsorcjum. W szczególności we Włoszech, konsorcjum uruchomiło niedawno projekt A ogni mela la sua stagione (Dla każdego jabłka jego sezon), mający na celu promowanie szerokiego wyboru ekologicznych jabłek z Val
czytaj dalej
czytaj dalej
Melinda 2.0, sześć celów w walce z permakryzysem
2023-10-11 00:00
"Jesteśmy w tym, co naukowcy nazywają permakryzysem: pandemią, deflacją, inflacją, wojną. Melinda 2.0 ma być rzuceniem rękawicy na myślenie, które Konsorcjum będzie robić w nadchodzących miesiącach, latach". Luca Zaglio, nowy dyrektor
czytaj dalej
czytaj dalej
Fruit Attraction, gdzie znajduje się osobisty arbuz Basf-Nunhems?
2023-10-11 00:00
Istnieje kilka projektów, nad którymi pracuje Nunhems, oddział Basf zajmujący się nasionami warzyw, a podczas Fruit Attraction, wraz z Claudią Iannarellą, menedżerem ds. obsługi klienta w sieci produkcyjnej firmy, podsumowaliśmy w szczególności dwa z nich: Sunions, cebula, która się nie rozrywa, już dystrybuowana
czytaj dalej
czytaj dalej
W tym roku, przy okazji meczów, które Pallacanestro Brescia rozegra u siebie, owoce Dole Italia będą dostępne dla drużyn na boisku oraz dla gości w strefie hospitality. Ponadto marka Dole pojawi się na oficjalnych ręcznikach używanych przez rezerwowych na ławce rezerwowych.
czytaj dalej
czytaj dalej
Kwartał antyinflacyjny: promocje na owoce i warzywa
2023-10-10 00:00
Rozpoczął się okres antyinflacyjny, o którym już informowaliśmy w Gdoweek, a którego chciał minister Adolfo Urso. Handel detaliczny na dużą skalę zareagował specjalnymi promocjami obejmującymi również owoce i warzywa. Poniżej opisujemy niektóre z nich. Wybór Esselunga
czytaj dalej
Naturalność i tradycja: nowe opakowanie ChNP Patata di Bologna
2023-10-10 00:00
W październiku w supermarketach zadebiutował nowy, charakterystyczny wizerunek Patata di Bologna DOP: Konsorcjum zdecydowało się na użycie opakowań w cieplejszych kolorach, nawiązujących do tradycji. Z przodu widnieje napis Consistenza perfetta e Sapore particolarmente delicato (Doskonała konsystencja i szczególnie delikatny smak).
czytaj dalej
czytaj dalej
Naturalność i tradycja: nowe opakowanie ChNP Patata di Bologna
2023-10-10 00:00
W październiku w supermarketach zadebiutował nowy, charakterystyczny wizerunek Patata di Bologna DOP: Konsorcjum zdecydowało się na użycie opakowań w cieplejszych kolorach, nawiązujących do tradycji. Z przodu widnieje napis Consistenza perfetta e Sapore particolarmente delicato (Doskonała konsystencja i szczególnie delikatny smak).
czytaj dalej
czytaj dalej
Debiut Civi-Italia na targach Fruit Attraction
2023-10-10 00:00
Civi-Italia, pierwsze krajowe międzybranżowe konsorcjum stowarzyszeń szkółkarskich i krajowych związków producentów owoców, warzyw i orzechów, reprezentujące 90% włoskiego sektora szkółkarskiego, po raz pierwszy wzięło udział w Fruit Attraction z kolektywem. The
czytaj dalej
czytaj dalej
Czynniki, które charakteryzują dział owoców i warzyw w punktach sprzedaży Aspiag Service, koncesjonariusza marki Despar w Triveneto, Emilii-Romanii i Lombardii, są specyficzne: stała kontrola dostaw, dostawców i lokalności, waloryzacja sezonowości i
czytaj dalej
czytaj dalej
Debiut Civi-Italia na targach Fruit Attraction
2023-10-10 00:00
Civi-Italia, pierwsze krajowe międzybranżowe konsorcjum stowarzyszeń szkółkarskich i krajowych związków producentów owoców, warzyw i orzechów, reprezentujące 90% włoskiego sektora szkółkarskiego, po raz pierwszy wzięło udział w Fruit Attraction z kolektywem. The
czytaj dalej
czytaj dalej