Revista Mercados
Kampania wiśni z doliny Jerte przewiduje produkcję 7000 ton.
Innowacyjna kampania dla rewolucyjnego jabłka: Cosmic Crisp®
Jabłko Joya® prezentuje swój nowy wizerunek.
Almería umacnia swoją pozycję jako prowincja eksportująca najwięcej arbuzów w Hiszpanii.
Ciemny czosnek z Las Pedroñeras błyszczał na targach FERACAM.
Importacja hiszpańskich owoców i warzyw wzrosła o 10% pod względem ilości i o 15% pod względem wartości do marca.
Kampania czosnkowa w Kordobie rozpoczyna się ze zmniejszoną powierzchnią i większą jakością.
Etykieta kompostowalna Sinclair została finalistą nagród 'The Grocer Gold Awards 2025'.
Cena ziemniaków z Walencji spada o połowę na polu i wzrasta siedmiokrotnie w supermarkecie.
Zgodnie z ostrzeżeniem Stowarzyszenia Rolników Walencji (AVA-ASAJA), ceny oferowane producentom ziemniaków spadły o połowę w ciągu ostatnich trzech tygodni, aż do poziomu poniżej kosztów produkcji i tym samym ponoszą straty.
czytaj dalejBASF | Nunhems prezentuje swoje nowości w dziedzinie melona i arbuza, aby zadowolić konsumentów.
Uszkodzenia wewnętrzne, jedna z głównych linii badawczych Bejo Ibérica w zakresie cebuli
Warunki uprawy cebuli Cebula jest jednym z trzech głównych upraw na świecie, obok pomidora i ziemniaka. Dla Bejo Ibérica jest prawdopodobnie najważniejsza, ponieważ klimat w Hiszpanii wymaga różnych typów lub odmian dostosowanych do naszych warunków. Ponadto
czytaj dalejAmefruits, ponad 20 lat specjalizujących się w produkcji i eksportowaniu czosnku i cytryn.
20 rocznica Firma została założona w 2004 roku z inicjatywy Augusto Miry i Carmelo Ferrándeza (obecnych menedżerów) i obecnie zatrudnia ponad 300 pracowników, a w sezonie letnim nawet do 600 pracowników. Produkcja firmy wynosi około 20 milionów kilogramów czosnku rocznie i 7
czytaj dalej


