Nunhems zmienia swoją identyfikację wizualną
2014-04-04 11:05
Jednostka organizacyjna, prowadząca tą działalność, przyjmie nazwę Bayer CropScience Vegetable Seeds, a zakres jej odpowiedzialności obejmie wszystkie działania związane z nasionami warzyw na całym świecie, od badań po obsługę posprzedażową.
Nowa identyfikacja wizualna marki Nunhems będzie powiązana z marką produktów Bayer CropScience Seeds (Nasiona) oraz Crop Protection (ochrona roślin). W związku z tym wszystkie materiały takie jak opakowania, reklamy, broszury oraz materiały internetowe poddawane są aktualizacji i będą stopniowo wdrażane począwszy od 1 kwietnia 2014 roku.
„Zachowamy nazwę Nunhems jako markę naszych produktów w hołdzie dla uznania, jakim cieszy się ona na naszym rynku. Największe znaczenie dla naszych klientów – z których wielu już wie, że tworzymy jedną firmę – ma utrzymanie naszej pozycji globalnego specjalisty” – podkreślił Joachim Schneider, dyrektor Vegetable Seeds. „Będziemy nadal dostarczać naszym klientom innowacyjne produkty wysokiej jakości, dopasowane do ich indywidualnych potrzeb. Będziemy kontynuować naszą efektywną współpracę w ramach zespołów ds. upraw, aby śledzić i udostępniać informacje oraz świadczyć usługi wnoszące dodatkową wartość do ich działalności”.
„Dzięki podkreśleniu naszej przynależności do marki Bayer, z jej długą tradycją, ogromnym wkładem w nauki przyrodnicze, zdolnością do innowacji, dobrą reputacją, rozpoznawalną marką i jej zaangażowaniem w rolnictwo” – kontynuuje Joachim Schneider – „oraz dzięki jej wsparciu dla naszej działalności w dziedzinie nasion warzyw powyższe obietnice zyskują jeszcze na wiarygodności”.
Nowa identyfikacja wizualna marki Nunhems odzwierciedla ogólną strategię firmy Bayer, polegającą na znaczącym podnoszeniu wartości portfolio w dziedzinie owoców i warzyw.
„Wnosimy swój wkład na rzecz poprawy bezpieczeństwa żywności na świecie” - podkreślił Frank Terhorst, dyrektor działu nasion w Bayer CropScience. „Aby to osiągnąć, koncentrujemy się na dostarczaniu rozwiązań w uprawach, które obejmują nasiona, chemiczną i biologiczną ochronę upraw oraz kompleksowe programy wsparcia i usług. W tym kontekście nasiona warzyw są wartościową częścią naszego portfolio, dzięki swoim unikatowym właściwościom oraz platformie ścisłej współpracy z klientami”.
Nowa identyfikacja wizualna marki Nunhems będzie powiązana z marką produktów Bayer CropScience Seeds (Nasiona) oraz Crop Protection (ochrona roślin). W związku z tym wszystkie materiały takie jak opakowania, reklamy, broszury oraz materiały internetowe poddawane są aktualizacji i będą stopniowo wdrażane począwszy od 1 kwietnia 2014 roku.
„Zachowamy nazwę Nunhems jako markę naszych produktów w hołdzie dla uznania, jakim cieszy się ona na naszym rynku. Największe znaczenie dla naszych klientów – z których wielu już wie, że tworzymy jedną firmę – ma utrzymanie naszej pozycji globalnego specjalisty” – podkreślił Joachim Schneider, dyrektor Vegetable Seeds. „Będziemy nadal dostarczać naszym klientom innowacyjne produkty wysokiej jakości, dopasowane do ich indywidualnych potrzeb. Będziemy kontynuować naszą efektywną współpracę w ramach zespołów ds. upraw, aby śledzić i udostępniać informacje oraz świadczyć usługi wnoszące dodatkową wartość do ich działalności”.
„Dzięki podkreśleniu naszej przynależności do marki Bayer, z jej długą tradycją, ogromnym wkładem w nauki przyrodnicze, zdolnością do innowacji, dobrą reputacją, rozpoznawalną marką i jej zaangażowaniem w rolnictwo” – kontynuuje Joachim Schneider – „oraz dzięki jej wsparciu dla naszej działalności w dziedzinie nasion warzyw powyższe obietnice zyskują jeszcze na wiarygodności”.
Nowa identyfikacja wizualna marki Nunhems odzwierciedla ogólną strategię firmy Bayer, polegającą na znaczącym podnoszeniu wartości portfolio w dziedzinie owoców i warzyw.
„Wnosimy swój wkład na rzecz poprawy bezpieczeństwa żywności na świecie” - podkreślił Frank Terhorst, dyrektor działu nasion w Bayer CropScience. „Aby to osiągnąć, koncentrujemy się na dostarczaniu rozwiązań w uprawach, które obejmują nasiona, chemiczną i biologiczną ochronę upraw oraz kompleksowe programy wsparcia i usług. W tym kontekście nasiona warzyw są wartościową częścią naszego portfolio, dzięki swoim unikatowym właściwościom oraz platformie ścisłej współpracy z klientami”.
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem
PODOBNE
Program nawożenia grusz
2014-03-12 11:41
Grusza zaliczana jest do gatunków ciepłolubnych. Ma duże wymagania co do wilgotności gleby, źle znosi okresy posuchy, szczególnie w pierwszych latach po posadzeniu. Preferuje gleby gliniaste, głębokie, zasobne i żyzne. Jakie nawożenie zastosować, aby podnieść plon i poprawić jego jakość?
czytaj dalej
Integrowane nawożenie truskawek
2014-03-11 09:46
Według definicji Integrowana Produkcja jest to produkcja wysokiej jakości między innymi owoców, dająca pierwszeństwo bezpiecznym metodom niechemicznym, minimalizująca niepożądane efekty uboczne stosowanych agrochemikaliów ze szczególnym uwzględnieniem ochrony środowiska i zdrowia ludzi.
czytaj dalej
Nowy rozdział w nawożeniu upraw
2014-02-13 11:09
Rok 2014 już od samego początku jest przełomowy dla producentów rolnych, z uwagi na fakt wprowadzenia obowiązku stosowania integrowanej ochrony roślin oraz z uwagi na nowe kierunki wytyczone przez Komisję Europejską, zgodnie z którymi należy redukować stosowanie nawożenia mineralnego, które przyczynia się do degradacji gleb i zanieczyszczenia środowiska naturalnego.
czytaj dalej
Racjonalizacja nawożenia
2014-01-08 10:39
W ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat w rolnictwie na całym świecie masowo stosowano środki ochrony roślin i nawozy mineralne, co przyczyniło się do nadmiernej degradacji środowiska naturalnego. Jest to efektem pogoni za wysokimi plonami o jak najwyższej jakości.
czytaj dalej
Nawożenie w rolnictwie ekologicznym
2013-12-17 13:49
Rewolucja w nawożeniu azotem specjalnych upraw ekologicznych.
czytaj dalej