Freshpointmagazin.it
Rusza sezon handlowy letnich produktów Vip.
2024-06-10 00:00
Rusza sezon letnich produktów VIP: startuje w połowie czerwca, z kalafiorem górskim. Kalafior górski.
czytaj dalej
Agrintesa celuje na południe poprzez przejęcie firmy Osas.
2024-06-07 00:00
Agrintesa świętowała przejęcie (fuzję poprzez włączenie) Osas, historycznej spółdzielni rolniczej z Castrovillari (Cs), specjalizującej się w produkcji owoców pestkowych (brzoskwinie, nektarynki i morele, posiadającej liczne hektary plantacji Owoców typu Ondine w pełnym rozwoju) oraz cytrusów (w szczególności Clementine).
czytaj dalej
Syngenta inwestuje w szpinak i rozszerza swoją gamę produktów.
2024-06-07 00:00
Syngenta Vegetable Seeds poszerza swoją gamę szpinaku, oferując operatorom odświeżony i konkurencyjny asortyment, z dodatkowym plusem wysokiej odporności na peronosporę Pe: 20. Skupia się szczególnie na 4 nowych odmianach: El Waka i El Macarena dla liści baby leaf; El Pizzica i El Velocidoper.
czytaj dalej
Sieć rynków jest strategiczna dla sektora warzyw i owoców, ale konieczne jest przezwyciężenie fragmentacji.
2024-06-06 00:00
Handel warzywami i owocami to główna gałąź zainteresowania hurtowych rynków, ponieważ około połowa produktów w Italii przechodzi przez ten kanał. Pochodzenie jest głównie krajowe, z znacznym udziałem lokalnych produkcji (pochodzących z niedalekich miejscowości).
czytaj dalej
Dole Italia w Salerno jest partnerem operacji nostalgi.
2024-06-06 00:00
Roberto Baggio, Francesco Totti i Javier Zanetti ponownie będą protagonistami na boiskach piłkarskich. Dole Italia, producent i dystrybutor owoców, jest partnerem operacji nostalgi, wydarzenia które przywróci na boisko 36 piłkarzy, którzy zawiesili buty na kołku, od snajpera reprezentacji, po.
czytaj dalej
Trend cen warzyw i owoców we Włoszech na 3 czerwca
2024-06-04 00:00
Rusza kampania pomidorów: ceny pomidorków koktajlowych i datterini spadają o 60% w porównaniu z poprzednim okresem. Kampania brzoskwiń (w tym odmiana Errani) i nektarynek przebiega pomyślnie. Nadal utrzymuje się na stałym poziomie, nieco poniżej oczekiwań, kampania arbuza, wiśni i brzoskwiń. Obserwuje się wzrost.
czytaj dalej
VIP, zapytanie o ekologiczne jabłka znowu zaczęło rosnąć.
2024-06-04 00:00
"W ciągu 23 lat kariery w sektorze organicznych jabłek nigdy nie widziałem tak pozytywnej sytuacji." Tak podsumowuje sytuację Gerhard Eberhöfer, odpowiedzialny za sektor bio w Vip, stowarzyszeniu spółdzielni ogrodniczych w Val Venosta.
czytaj dalej
Czarny pereł, wzrost sprzedaży i kampania radiowa i telewizyjna.
2024-06-04 00:00
Rozpoczął się nowy sezon handlowy dla Perla Nera, średniej wielkości arbuzów o ciemnej skórce i niewielkiej ilości nasion, słodkich i chrupiących, produkowanych wyłącznie przez Op Francescon, Peviani i Op La Mongolfiera.
czytaj dalej
Agreenet, z PìFresc, okres przydatności do spożycia wzrasta nawet o 21 dni #głosyowoceiiwarzywa
2024-06-03 00:00
Walka ze zmarnowaniem owoców i warzyw napędza innowacje w agreenet. PìFresc to prosty znacznik, który należy umieścić wewnątrz opakowań. Wykonany z biodegradowalnego materiału, uwalnia aktywne składniki do żywności, pozyskiwane z olejków eterycznych, które redukują procesy rozkładu.
czytaj dalej
Sok pomarańczowy, ceny wzrosły o 50%
2024-06-03 00:00
Obraz wygenerowany przez Copilot AI.
czytaj dalej
Melinda, miesiąc reklam dla trzech nowych linii przetworów.
2024-05-31 00:00
Trzy nowe linie produktów, dwie musy (jedna białkowa) i jedno deser z 100% owoców, stworzone przez Melinda Lab, dział Business Unit konsorcjum zaangażowanego w rozwijanie pomysłów i produktów w branży przetworzonej, są głównym elementem zróżnicowanej kampanii promocyjnej w czerwcu. W Mediolanie odbędzie się główne wydarzenie.
czytaj dalej
Mój koszyk z owocami, pełen nowości na śniadanie i zdrową przerwę.
2024-05-30 00:00
Trendem, który nadal dominuje na scenie, jest moda na miski (bowl), które łączą się z innym trendem - personalizacją jedzenia. Cameo prezentuje swoją interpretację tego trendu przed latem, z My Fruit Bowl: pulpa owocowa o apetycznej konsystencji, miękkie i soczyste kawałki owoców oraz pestki.
czytaj dalej
Syngenta innowuje odmianę Piccadilly z Dorytą.
2024-05-29 00:00
Syngenta Vegetable Seeds wprowadza najnowszą innowację w uprawie pomidorów: Doryta to średni pomidor typu plum, który stanowi ewolucję odmiany Piccadilly. Prezentacja odbyła się podczas Dnia Otwartego w Fondi w gospodarstwie rolnym Petrillo Roberto. Mniej marnotrawienia również w punktach sprzedaży. Pomidory Doryta.
czytaj dalej
"Owocowe szaleństwo! Rozpoczyna się kampania na plażach"
2024-05-29 00:00
SG Marketing Agroalimentare ogłasza rozpoczęcie trzeciej edycji letniej kampanii Be Fruity! Projekt ma na celu wspieranie spożycia owoców i warzyw poprzez różnorodne akcje promocyjne oraz docieranie do konsumentów w miejscach rekreacji i specjalnych wydarzeniach.
czytaj dalej
Dole Italia: zastrzyk energii na Deejay Tri.
2024-05-29 00:00
Dole Italia, firma zajmująca się produkcją i dystrybucją świeżych owoców, potwierdza swoją obecność także w tym roku na Deejay Tri. Wydarzenie odbędzie się w sobotę 1 i niedzielę 2 czerwca w Idroscalo w Mediolanie. "Triathlon to wyjątkowe wyzwanie" - komentuje Cristina Bambini,
czytaj dalej
Trend cen warzyw i owoców we Włoszech na dzień 27 maja
2024-05-28 00:00
Rozpoczyna się komercjalizacja pierwszych włoskich brzoskwiń, obejmująca różne odmiany, od Typu Cot do Pricii. Sprzedaż czereśni Bigarreau jest na finiszu, ustępując miejsca włoskim odmianom Ferrovia. Kampania arbuzów powinna nabierać rozpędu: nadchodzi nowy produkt.
czytaj dalej
Chiquita otwiera swoje największe centrum dojrzewania bananów w Europie #głosywarzywiiowoców
2024-05-27 00:00
Chiquita inwestuje w logistykę. W Cortenuova, w prowincji Bergamo, otworzyła największe centrum dojrzewania bananów o niebieskiej naklejce w Europie, znajdujące się wewnątrz centrum logistycznego operatora Gi.Ma.Trans. To nowoczesne urządzenie z 24 komorami dojrzewania na powierzchni 5000 metrów kwadratowych.
czytaj dalej
McGarlet, jedno z najbardziej uznanych przedsiębiorstw we Włoszech w dziedzinie egzotycznych owoców, nadal proponuje swoim klientom coraz to nowe produkty. Na włoskim rynku, gdzie konsumpcja egzotycznych owoców rośnie powoli, ale systematycznie, McGarlet nie rezygnuje z śledzenia tendencji.
czytaj dalej
Grupa ParmaFood: nowości w linii Świeże pomysły
2024-05-27 00:00
Grupa ParmaFood na targach Cibus w Parmie, oprócz prezentacji nowych referencji dań gotowych, skoncentrowała się również na nowościach dotyczących asortymentu w linii Fresh Ideas, zawierającej produkty na bazie owoców i warzyw oraz świeżo przygotowane, przetworzone w technologii HPP.
czytaj dalej
Owoce i warzywa coraz bardziej związane z ochroną patentów.
2024-05-24 00:00
Innowacja odmianowa staje się coraz bardziej kluczowym elementem rozwoju w sektorze warzyw i owoców, a kwestia patentów i ich ochrony jest jednym z gorących tematów. Temat ten został szczegółowo omówiony podczas konferencji na targach Macfrut, która skupiła się na dyskusji między światem uniwersyteckim, badaczami i przedsiębiorstwami na temat całego łańcucha dostaw.
czytaj dalej



