Freshpointmagazin.it
Solinda wchodzi najbardziej łagodnie i ogłasza konkurs
2024-07-09 00:00
Mini arbuz bezpestkowy Solinda powrócił na półki sklepów wielkopowierzchniowych, słodki i chrupiący, dystrybuowany wyłącznie przez Peviani. Aby wzmocnić świadomość marki do 28 lipca, Solinda uruchamia konkurs "Wygraj z Solindą". Wysoki standard jakości dzięki selekcji obszarów w ciągu.
czytaj dalej
Club Del Monte: ekskluzywna platforma dla wszystkich handlowców branży owocowo-warzywnej.
2024-07-08 00:00
Fresh Del Monte, jedna z czołowych na świecie zintegrowanych pionowo firm produkujących, dystrybuujących i sprzedających świeże owoce i warzywa oraz produkty przetworzone, wprowadza w Italii Club Del Monte, innowacyjną platformę stworzoną w celu zacieśnienia relacji między znaną marką a detalicznymi sprzedawcami.
czytaj dalej
Awokado i spirulina w górę, imbir i kurkuma w dół.
2024-07-05 00:00
Mniej przypraw, więcej superowoców, awokado i spirulina. To obrazek, który wynika z piętnastej edycji Obserwatorium Obrazu GS1 Italy, półrocznego badania monitorującego trendy konsumenckie w handlu detalicznym, krzyżujące informacje z etykiet ponad 139 tysięcy.
czytaj dalej
Metis, rozpoczęła się sezon handlowy dla premium śliwki.
2024-07-05 00:00
Z pewnym wyprzedzeniem w porównaniu z ubiegłym rokiem rozpoczął się sezon handlowy premium śliwek Metis, które są wynikiem naturalnego skrzyżowania różnych odmian śliwek i moreli, marki obchodzącej w tym roku 10 lat istnienia. "Całkowita prognoza wskazuje na udany
czytaj dalej
Spreafico i Morato wprowadzają Avocado Toast Experience.
2024-07-04 00:00
Projekt wspólnego marketingu między firmą Spreafico Francesco & F.lli a Morato, nowoczesną piekarnią, dla doświadczenia Avocado Toast. Współpraca ma na celu promowanie jakości awokado Hass od Spreafico oraz smak chleba American Sandwich Segale od Morato. Standy reklamowe.
czytaj dalej
Rozpoczyna się kampania handlowa melona Mantovano Igp: "Lipiec i sierpień decydujące dla całego sezonu" - mówi prezes konsorcjum, Mauro Aguzzi. Powierzchnia pozostaje stabilna na poziomie 2 tys. hektarów.
czytaj dalej
Super gwiazda ziemniaka w sieci
2024-07-03 00:00
Ziemniaki, cukinie, marchewki. To jest specjalna lista warzyw najczęściej wymienianych w sieci. Stworzyła ją firma Orogel, która zbadała, jak i ile razy o nich mówi się online, zarejestrowując łącznie 16 tysięcy rozmów. Monitorowanie zostało przeprowadzone między kwietniem a czerwcem za pomocą narzędzia...
czytaj dalej
Nazywa się Skylar Rae i jest odmianą dwukolorową, "najbardziej słodką na świecie", z którą Rivoira Group opracowało projekt wprowadzenia innowacyjnego produktu klubowego, premium, do sektora wiśni, zarówno za granicą, jak i we Włoszech. Opowiada nam o tym dyrektor generalny Marco Rivoira. Jak to się zaczęło
czytaj dalej
Coop-Cso Włochy: Zielone światło dla współpracy dotyczącej danych.
2024-07-02 00:00
W miarę spadku spożycia warzyw i owoców oraz wzrostu udziału sprzedaży detalicznej jako głównego kanału sprzedaży owoców i warzyw, Coop rozpoczyna partnerstwo z Cso Italy (Centrum Usług Owocowo-Warzywnych) w celu dostarczenia przez drugą stronę,
czytaj dalej
Cena warzyw i owoców we Włoszech na początku lipca
2024-07-02 00:00
Pytanie, które nie odpowiada na generowanie dochodów. Tak wygląda sytuacja w wielu włoskich produkcjach owoców, z powodu niepewnej pogody, co powoduje spadek cen. Dotyczy to moreli, arbuzów, melonów, brzoskwiń i nektarynek. Rozpoczęto sprzedaż śliwek.
czytaj dalej
Ożywienie produkcji brzoskwiń i nektarynki z terenu Romagii o chronionej oznaczeniu geograficznym (IGP)
2024-07-01 00:00
Nadchodzi poprawa dla uprawy nektarynek i brzoskwiń Romagna IGP. Po latach trudności, od 2023 roku wydaje się, że w regionie Emilia-Romania zatrzymano spadek powierzchni uprawianych nektarynek: czasy, kiedy producent, w geście protestu, wyciął wszystkie swoje.
czytaj dalej
LemonON rusza, cytryna z Syrakuz IGP podbija Europę.
2024-07-01 00:00
Ruszyła kampania komunikacyjna poświęcona Limonkowi syryjskiemu chronionemu oznaczeniem geograficznym, promowana przez Konsorcjum ochrony produktu z Syrakuz. LemON - Limonka syryjska IGP: uchwycić esencję Sycylii! obejmuje działania w obszarze marketingu społecznościowego i influencerów, kampanię telewizyjną we Włoszech oraz poza nią.
czytaj dalej
Romagnoli: niższe koszty produkcji, wyższe ceny sprzedaży
2024-07-01 00:00
Zakończyła się kampania ziemniaczana 2023-24 w regionie Romagnoli. Plony były niższe w porównaniu do roku 2023, spadając nawet o 15% w niektórych obszarach z powodu warunków pogodowych, ale produkcja wyróżniała się wysokim standardem jakości. Za ziemniaki z oznaczeniem geograficznym Patata di Bologna Dop płacili 800 euro.
czytaj dalej
Rozpoczęto zbieranie górskich wiśni z Apot.
2024-06-27 00:00
W Tyrolu Południowym nadszedł znowu czas na czereśnie. Rozpoczęło się zbieranie owoców przez Stowarzyszenie Producentów Warzyw i Owoców z Tyrolu Południowego (Apot), co jest preludium do ich dystrybucji w zwykłych kanałach sprzedaży. Pola aż do wysokości 800 metrów, młodzi ludzie inwestujący w doskonałość owoców z wysokich terenów - czereśnie.
czytaj dalej
Zespri ogłasza nową kampanię Choose Real, równocześnie z sezonem kiwi z Nowej Zelandii. Marka ma na celu potwierdzić zaangażowanie w zachęcanie konsumentów do wybierania świeżych owoców, takich jak kiwi, które zapewniają dobre samopoczucie i energię, oraz mają pozytywny wpływ.
czytaj dalej
Interpoma 2024, skupiająca się na genetyce i technologii cyfrowej.
2024-06-27 00:00
Najnowsze trendy i ewolucje w dziedzinie genetyki i cyfryzacji sadów jabłkowych to główne tematy XIII edycji Interpom, która odbędzie się 21 i 22 listopada 2024 roku na terenie Messe Bolzano. Pod koordynacją Waltera Guerry, wiceprezesa Centrum.
czytaj dalej
Exica wprowadziła suszenie na zimno, które usuwa wodę z owoców.
2024-06-27 00:00
Firma zajmująca się importem, przetwarzaniem i sprzedażą suszonych owoców, warzyw strączkowych i suszonej owoców, Exica to uznany gracz z siedzibą w Grugliasco, w prowincji Turyn. Firma wprowadziła na rynek suszenie na zimno, które umożliwia
czytaj dalej
Ondine, pierwsza kampania handlowa w handlu detalicznym spożywczym
2024-06-27 00:00
Po pozytywnych wynikach testów rynkowych zeszłego roku, płaska nektarynka Ondine jest gotowa na swoją pierwszą prawdziwą kampanię handlową we Włoszech, gdzie trafi do działu warzyw i owoców w głównych sieciach handlowych na terenie całego kraju, z dużymi ilościami produktów pochodzących z lokalnych regionów.
czytaj dalej
W celu zapewnienia ciągłej oferty cytrusów przez 12 miesięcy w roku oraz poszerzenia gamy produktów, Dole Italia, począwszy od najbliższej kampanii krajowej, wprowadzi włoską linię produkcyjną dla cytryn, pomarańczy i grejpfrutów pod własną marką, w ten sposób wypełniając lukę sezonową.
czytaj dalej
W dzisiejszej zrównoważonej produkcji istnieje tendencja, którą można zauważyć również w świecie warzyw i owoców, do priorytetowego traktowania aspektu "ekologii (ochrony środowiska) w porównaniu do aspektu ekonomicznego i społecznego" - wskazuje Thomas Zulian, dyrektor handlowy Fairtrade Italia.
czytaj dalej



