Fruittoday
Princess Amandine® nawiązuje współpracę z kampanią „5 porcji dziennie” w celu zwiększenia spożycia owoców i warzyw.
Szósty Kongres Nowych Ziemniaków w Hiszpanii, zorganizowany przez Stowarzyszenie Firm Produkcyjnych i Eksportujących Owoce, Warzywa, Kwiaty i Rośliny.
czytaj dalejOcena chroniona geograficznie Ajo Morado de Las Pedroñeras łączy siły z młodymi studentami, aby świętować dzień czosnku.
IGP Ajo Morado de Las Pedroñeras zorganizowała z okazji Dnia Czosnku konkurs z pytaniami związanymi z produktem, aby upamiętnić tę okazję.
czytaj dalejAVA-ASAJA krytykuje arbitralną dyskryminację w pomarańczach i persymonach podczas obniżenia modułów.
Pierwsza edycja targów Fruit Attraction w Brazylii odzwierciedla potencjał brazylijskiego sektora owocowo-warzywnego.
Fruit Attraction, jedno z głównych międzynarodowych targów branży owocowo-warzywnej na świecie, zakończyło swoją pierwszą edycję w Brazylii, w
czytaj dalejRóżnorodne odmiany truskawek od Nova Siri Genetics osiągają w prowincji Huelva jedne z najlepszych wyników produktywności w branży. Osiągane są
czytaj dalejRozpoczęte zostały obrady Forum Mangowego w Oaxaca.
Freshuelva popiera kampanię „Ja jem truskawki z Huelvy”.
MAPA i Agroseguro znieśli pokrycie ubezpieczeniowe na wirusy roślin uprawianych pod osłonami.
Kampania „Dobre aż do szpiku” rośnie dzięki smakowi i zdrowym właściwościom jej owoców jako głównym bohaterom.
BASF|Nunhems działają, aby "wygrać bitwę" z ToBRFV.
Bayer ożywia swoje portfolio arbuzów i melonów.
Przyznanie koncesji administracyjnej, kluczowe w pracy Asomafrut
Szparag z Nawarry ma nadzieję dorównać do 2023 roku.
Kameleon, słodycz stworzona w Galii.
Pożegnaj się z mdłymi i bez smaku melonami Galia i przywitaj się z wyższym doznaniem smakowym dzięki Kameleonowi. Dzięki naszemu innowacyjnemu podejściu do selekcji, stworzyliśmy melony, które są 100% słodkie, takie jak powinny być melony Galia." Pod tym założeniem, Takii"
czytaj dalej