Revista Mercados
AGROCOLOR uruchamia Plan Levante jako strategię wzrostu.
Cebula (9,1%) i pieczarki (8,1%), to produkty, które najbardziej podrożały w marcu.
Choroby roślin i opóźnienia w zbiorach i siewach spowodowane marcowymi deszczami w Andaluzji.
Opady deszczu w marcu, a szczególnie w ostatnim tygodniu, powodują szkody szczególnie w uprawach warzywnych i zbożowych w niektórych prowincjach oraz ogólnie w drogach wiejskich w całym regionie. W Sewilli COAG ostrzegł o stratach zarówno w
czytaj dalejMarlene® prezentuje w Madrycie nowy wymiar smakowania jabłek.
Mercabarna i AGEM obchodzą 25 lat programu „5 porcji dziennie”.
Grupa CMR wprowadza markę bananów Banarica.
Fall Creek®, na czele innowacji w globalnej branży borówki.
Bayer rozszerza swoją ofertę o pomidory odporne na wirusa rugozy.
Grupa MAF RODA przejmuje Strauss, niemiecką firmę specjalizującą się w przetwarzaniu szparagów.
Grupa MAF RODA, światowy lider w dostosowanych i kompleksowych rozwiązaniach do kalibracji, sortowania i pakowania świeżych owoców i warzyw, ogłasza przejęcie firmy Strauss, specjalizującej się w przetwarzaniu i automatyzacji sektora warzywno-owocowego. Z siedzibą w
czytaj dalej"Jeśli jesteśmy zjednoczeni w obronie interesów Campo de Níjar, nie ma rzeczy, których nie możemy osiągnąć."
Unica ponownie zajmuje pierwsze miejsce jako największy producent papryki w Hiszpanii.
Opady deszczu zawierają dostawę czerwonych owoców.
Almería eksportuje 111 773 ton pomidorów w ciągu czterech miesięcy.
51% importowanych owoców i warzyw do Hiszpanii w 2024 roku pochodziło z krajów trzecich.
Hiszpański import świeżych owoców i warzyw w 2024 roku wyniósł 4,3 miliona ton, o 6% więcej niż w poprzednim roku, z czego 51%, czyli 2,2 miliona ton, pochodziło z krajów spoza Unii Europejskiej, a 49% z UE, czyli 2,1 miliona ton. Pod względem wartości
czytaj dalej



