Ceny warzyw
Importowana kapusta młoda już jest, ale nie za dużo
Przyspieszona umowa NZ-EUFTA z zadowoleniem przyjęta przez nowozelandzką branżę produkcyjną
Entuzjazm dla sycylijskiej kampanii nowych ziemniaków
czytaj dalej
Aop Luce podsumowuje kampanię warzywną
czytaj dalej
Ponad 55 tysięcy ton owoców sprzedawanych każdego roku
czytaj dalej
Linia przetwórcza dla wietnamskiego producenta warzyw liściastych
czytaj dalej
Wielka Brytania importuje mniej hiszpańskich sałat
czytaj dalej
"Ograniczona podaż sałaty lodowej doprowadziła do wzrostu popytu i cen na inne odmiany".
czytaj dalej
"Oczekuje się, że cykoria pozostanie rzadka przez cały rok".
czytaj dalej
Growers United otwiera nową stację pakowania papryki w Zwaagdijk
czytaj dalej
Ceny cebuli w Azji i na Bliskim Wschodzie rosną po rozszerzeniu zakazu eksportu przez Indie
czytaj dalej
Przygotowanie na przyszłość
czytaj dalej
"Oszałamiające 20% mniej ziemniaków posadzonych na Malcie"
czytaj dalej
czytaj dalej
W miarę jak pracownicy napływają do USA, w Meksyku zaczyna brakować robotników rolnych
czytaj dalej
"Sektor liści stoi w obliczu spadku popytu".
Pierwsza część bieżącej kampanii przebiegła "w miarę dobrze", wyjaśnia Cecilio Peregrín, prezes sektora sałaty i cykorii Proexport, który komentuje, że poprzedziła ona […]
Pierwsza część bieżącej kampanii przebiegła "w miarę dobrze", wyjaśnia Cecilio Peregrín, prezes sektora sałaty i cykorii Proexport. czytaj dalej
Warzywa: cztery kategorie napędzają wzrost masy ciała
czytaj dalej
Dewaluacja egipskiej waluty wpływa na rynek ziemniaków
Decyzja ta wywołała wstrząs na światowych rynkach, szczególnie wpływając na handel ziemniakami. Eksport ziemniaków z tego kraju, i tak już ważny na arenie światowej, stał się jeszcze bardziej atrakcyjny dla krajów Unii Europejskiej (UE) borykających się z niedoborami.
czytaj dalej
Lidl obniżył ceny warzyw do 15 pensów przed Wielkanocą
czytaj dalej
Vultus wprowadza nową usługę skuteczniejszego zwalczania chorób w uprawach ziemniaków
czytaj dalej
WINNICKA SAŁATA
Gospodarstwo Rolne Winnicka SałataPrim specjalizuje się głównie w produkcji różnego rodzaju sałat oraz baby leaf. Każdego roku oferujemy do sprzedaży sałaty, które uprawiamy na niemalże 200 ha żyznej gleby, z czego uprawa sałaty zajmuje około 150 h, a baby leaf około 50 ha, zarówno dla przemysłu, jak i na świeży rynek.
Od początku działalności firmy konsekwentnie realizujemy strategię EURO GAP, a w następstwie GLOBAL GAP oraz McDonald’s Standard, by sprostać wymaganiom i oczekiwaniom naszych Klientów.
https://www.winnickasalata.com/pl/