Fruit Logistica skromniejsza w tym roku
Jak co roku wlaśnie tego dnia do Messe Berlin przybyło najwięcej zwiedzających. Nic dziwnego, jest co oglądać. Swoje stoiska ma tu ponad 2400 małych, średnich i dużych firm z całego świata. Nie sposób opisać, jak różnowordne i kolorowe są standy poszczególnych firm. Mimo tego można zauważyć, że w tym roku wystawa jest nieco skromniejsza niż w latach poprzednich. Widać kryzys zajrzał nawet tu.
Swoją oferte szczególnie mocno promuje Turcja, jako że jest to państwo-partner tegorocznej edycji Fruit Logistica.
Na targach pojawilo sie rowniez sporo naszych rodzimych firm. Połączyły one swoje sily i stworzyly jedno wielkie polskie stoisko. Dzięki temu promują nie tylko swoje produkty, ale także Polskę jako ważnego gracza na rynku świeżych owoców i warzyw. Otwarcie polskiego stoiska mialo miejsce w środę o godz. 12. Dokonał go posel Mirosław Maliszewski ze Związku Sadowników RP.
Rownolegle z wystawą odbywa sie konkurs na najbardziej innowacyjny produkt roku. Wśród nominowanych są m.in. słodka, bezpestkowa papryka zgłoszona przez Syngenta Seeds, fioletowe brokuły oferowane przez firme Bejo Zaden, 100 - proc. sok z anansow z kawalkami owocow proponowany przez McCarter.