Freshpointmagazin.it
Punkt sprzedaży Alì w Albignasego, wybudowany w dzielnicy San Lorenzo, przy Via Milano i zajmujący powierzchnię 1.500 metrów kwadratowych, stanowi model dla przyszłego rozwoju marki (partnera Selex), która zamierza rozwijać swoje sklepy, a w szczególności
czytaj dalej
czytaj dalej
Braun (Kiku): "Klub jabłek Crimson Snow działa prężnie
2023-02-28 00:00
Klubowe projekty jabłkowe rozwijają się i przynoszą pozytywne rezultaty. Na targach Fruit Logistica firma Kiku opowiedziała nam o projekcie Crimson Snow. "Idzie bardzo dobrze - wyjaśnia Jurgen Braun, dyrektor zarządzający Kiku - Jest to projekt prawie wyłącznie włoski, 600 z 700 hektarów jest posadzonych w Piemoncie i
czytaj dalej
czytaj dalej
Germani Pallacanestro Brescia i Dole angażują szkołę
2023-02-28 00:00
Ze sportu do świata szkoły. Dzięki interwencji firmy Dole Italia, Germani Pallacanestro Brescia, której jest oficjalnym sponsorem i oficjalnym sponsorem owoców, uczestniczyła wraz ze swoim zawodnikiem Troyem Caupainem w spotkaniu z uczniami trzeciej klasy Istituto Comprensivo di
czytaj dalej
czytaj dalej
Trendy cen owoców i warzyw we Włoszech na dzień 27 lutego
2023-02-28 00:00
Ceny pomarańczy Tarocco rosną w miarę zbliżania się do końca kampanii. Truskawka Candonga z Basilicaty weszła do sprzedaży w dobrych ilościach i wysokiej jakości, dołączając do produkcji sycylijskiej i kampańskiej. Nadal problemy z produkcją karczochów; brak wzrostu ilości
czytaj dalej
czytaj dalej
Lidl: cytryny na badania dostępne w sklepie
2023-02-28 00:00
Drugi rok z rzędu Lidl Italia odnawia swój udział w inicjatywie Lemons for Research, projekcie Fundacji Umberto Veronesi, która przez lata finansowała roczną pracę 38 naukowców. Nie jest przypadkiem, że
czytaj dalej
czytaj dalej
Road to quality, znak, który nagradza produkcję ogrodniczą wysokiej jakości #vocidellortofrutta
2023-02-27 00:00
Assosementi, krajowe stowarzyszenie reprezentujące ponad 150 firm nasiennych we Włoszech, zaprezentowało w zeszłym tygodniu w Izbie Deputowanych Road to Quality, innowacyjny projekt, który gwarantuje możliwość śledzenia procesu produkcji od nasion do gotowego produktu.
czytaj dalej
czytaj dalej
Nowy wpis Gala również popycha MelaPiù
2023-02-27 00:00
Po zakończeniu Fruit Logistica, dla Fuji MelaPiù, jabłka nizinnego gwarantowanego przez Konsorcjum Ferrara, nadszedł czas na podsumowanie kampanii 2022-2023, charakteryzującej się zrzutem zapasów zgodnie z poprzednimi latami. Nowa kampania społeczna na rzecz karnawału Melapiù - przepis wideo na karnawał
czytaj dalej
Gościem nowego odcinka freshtalks Alice Andrei, marketing manager Cibus, rozmawiamy o nowej edycji Cibus Connecting Italy, dwudniowego wydarzenia, które odbędzie się na terenie targów w Parmie od 29 do 30 marca. Wśród punktów ciężkości tej edycji oprócz Endurance, Plant Based, Gelato i Pastry
czytaj dalej
czytaj dalej
Susza - jak sobie z nią radzić?
2023-02-24 00:00
Alarm związany z suszą jest obecnie krytycznym problemem w całej Europie, do tego stopnia, że we Francji od marca mogą zostać uruchomione ograniczenia w zużyciu wody. W zeszłym roku we Włoszech spowodowała ona straty w zbiorach w wysokości co najmniej 6 miliardów euro, a sytuacja w tym roku nie wydaje się
czytaj dalej
czytaj dalej
Dobre w każdej chwili ze świeżym koprem włoskim Paolillo.
2023-02-23 00:00
Dobry o każdej porze to właśnie stwierdzenie, które towarzyszy marce, odnoszące się nie tylko do obecności kopru włoskiego Paolillo na stole przez cały rok, ale także do troski poświęconej każdemu etapowi łańcucha produkcyjnego oraz do wszechstronności tego warzywa bogatego we właściwości odżywcze, które sprawiają, że
czytaj dalej
czytaj dalej
Jabłko Ambrosia z Piemontu staje się Frullą
2023-02-23 00:00
Natura Nuova rozszerza linię specjalności terytorialnych Frullà Classico, marki, która od dziesięciu lat identyfikuje świeżo mieszane produkty owocowe, o jabłko Frullà Classico Ambrosia z Piemontu.
czytaj dalej
Na targach Fruit Logistica, L'Orto di Eleonora zaprezentowała szereg zrównoważonych projektów innowacyjnych, począwszy od redukcji odpadów, a skończywszy na nadziemnych. "Obecnie najważniejsza jest redukcja kosztów, oczywiście bez wpływu na jakość, a to można zrobić tylko poprzez zmniejszenie
czytaj dalej
czytaj dalej
16 znaków gotowych na owoce #freshtalks z Claudio Dall'Agata
2023-02-22 00:00
Z Claudio Dall'Agatą, dyrektorem Bestack, w naszym nowym #freshtalks wspólnie prześledzimy genezę Fruit Shows i nowy program na 2023 rok, w który zaangażowane będą nie tylko firmy zajmujące się produkcją i marketingiem
czytaj dalej
czytaj dalej
Puste półki w Wielkiej Brytanii: reakcja detalistów
2023-02-22 00:00
Wiele działów z owocami i warzywami w Wielkiej Brytanii nie jest załadowanych produktami. Półki są puste w wielu angielskich supermarketach i dzieje się tak również w Irlandii. Niedobór owoców i warzyw jest podyktowany ekstremalnymi warunkami pogodowymi w Hiszpanii i Afryce Północnej,
czytaj dalej
czytaj dalej
Zapewnienie identyfikowalności od nasion w celu zwiększenia wartości produkcji owoców i warzyw. W Izbie Deputowanych Assosementi zaprezentowało projekt Road to Quality, zbiorową markę charakteryzującą produkcje firm członkowskich. "Włoski przemysł owocowo-warzywny
czytaj dalej
czytaj dalej
Trendy cen owoców i warzyw we Włoszech na dzień 20 lutego
2023-02-21 00:00
Notowania pomarańczy tarocco pozostają stabilne. Dostępność karczochów wciąż jest poniżej średniej, przy czym Romanesco niedługo wejdzie w pełną produkcję. Dostępność jest również ograniczona dla cukinii, których ceny nadal rosną. Rozpoczęła się produkcja Radicchio
czytaj dalej
czytaj dalej
#Repartofresh. Conad ponownie wprowadza na rynek owoce i warzywa oraz kładzie nacisk na komunikację
2023-02-21 00:00
Nowy układ i ponowny nacisk na komunikaty dla konsumentów podkreślające świeżość eksponowanych produktów. Conad zainicjował projekt ponownego uruchomienia działu owocowo-warzywnego, który poszczególne spółdzielnie modelują w sklepach swojej sieci. Celem tego
czytaj dalej
czytaj dalej
Czwarty przedział przekroczył poziomy wzrostu sprzed Covida
2023-02-20 00:00
Czwarty zakres powrócił do wzrostu i pozostawił za sobą problemy, które pojawiły się wraz z pandemią. Według badań rynkowych NielsenIQ, sektor zakończył rok 2022 z łączną wartością 982 mln EUR, +5,1% wartościowo i +5,4% ilościowo w stosunku do roku 2021, przewyższając
czytaj dalej
czytaj dalej
McDonald's i Oranfrizer wprowadzają na rynek Ogród Pomarańczy
2023-02-20 00:00
U podstaw projektu Il Giardino delle Arance (Ogród Pomarańczy), zainicjowanego przez Etnafood, która zarządza kilkoma restauracjami McDonald's we wschodniej Sycylii i Kalabrii, oraz Oranfrizer, firmę z grupy Unifrutti, dostawcę pomarańczy do kawiarni w całych Włoszech, leży chęć promowania
czytaj dalej
czytaj dalej
Już czwarty rok z rzędu iLcamone, ten prawdziwy, powraca na antenę z nową kampanią społeczną z udziałem przedsiębiorcy cyfrowego i autorki Sonii Peronacie oraz influencerów kulinarnych Mastercheffa i Vannisa Biggio. Nowe opakowanie, aby jeszcze bardziej wyróżnić się na półce iLCamone
czytaj dalej
czytaj dalej



