Italiafruit.net
Fundacja Agrion organizuje wydarzenie "W polu dla obrony
2023-10-10 00:00
Kompleksowe spojrzenie na strategie obronne, które przedsiębiorcy rolni mogą przyjąć, aby poradzić sobie z przeciwnościami klimatycznymi, chorobami roślin, inwazją szkodników i kryzysami rynkowymi: to jest to, co będzie w centrum krajowego spotkania In the Field for Defence, które odbędzie się pod adresem
czytaj dalej
czytaj dalej
Pomidor przeżywa miesiące charakteryzujące się rekordowo wysokimi notowaniami i trudnościami w produkcji z powodu coraz bardziej ekstremalnych temperatur. Dlatego też zarządzanie mikroklimatem staje się niezbędne do zapewnienia wydajności roślin, zmniejszenia
czytaj dalej
czytaj dalej
Aldi, tygodnie Fairtrade z bananami zaczynają się od nowa
2023-10-10 00:00
ALDI Italia, należąca do Grupy Przedsiębiorstw ALDI SÜD, międzynarodowego lidera w handlu wielkopowierzchniowym, już trzeci rok z rzędu wznawia swój udział w "Tygodniach Sprawiedliwego Handlu", inicjatywie promowanej przez Fairtrade Italia, poświęconej promocji produktów Fairtrade.
czytaj dalej
czytaj dalej
Kreatywność, królowa komunikacji
2023-10-10 00:00
Skromne budżety na komunikację, nudne produkty, które mówią tylko o wydajności i ceny, które są zawsze zbyt wysokie w stosunku do postrzeganej wartości, to smutne fakty dotyczące tego, jak opowiadane są owoce i warzywa, podczas gdy z drugiej strony historie, anegdoty, terytoria i ludzie nieszablonowi
czytaj dalej
czytaj dalej
Pierwsza międzynarodowa wyprawa promująca markę QVI
2023-10-10 00:00
CIVI-Italy, pierwsze krajowe konsorcjum międzybranżowe między stowarzyszeniami szkółkarskimi i krajowymi związkami producentów owoców, warzyw i orzechów, reprezentujące 90% włoskiego sektora szkółkarskiego, po raz pierwszy uczestniczyło w międzynarodowych targach z udziałem
czytaj dalej
czytaj dalej
Greenpeace, ponad 75 000 podpisów przeciwko glifosatowi
2023-10-10 00:00
Dzięki symbolicznej pocztówce w rozmiarze maxi, dostarczonej do Ministerstwa Zdrowia, wczoraj rano Greenpeace Włochy stał się rzecznikiem ponad 75 tysięcy osób, które w ciągu niecałego miesiąca podpisały petycję wzywającą włoski rząd do głosowania przeciwko odnowieniu europejskiego zezwolenia dla
czytaj dalej
czytaj dalej
Esselunga wkłada owoce i warzywa do trójkolorowego wózka
2023-10-09 00:00
Nie przynosi pocieszenia, ale potwierdza obawy, które wyraziłem w niedawnym kursywą (czytaj więcej tutaj), decyzja Esselunga o włączeniu mieszanki sałat w torebce 400 g z linii Smart do trójkolorowego koszyka, obok bananów podstawowych w cenie 0,98
czytaj dalej
czytaj dalej
Esselunga wkłada owoce i warzywa do trójkolorowego wózka
2023-10-09 00:00
Nie przynosi pocieszenia, ale potwierdza obawy, które wyraziłem w niedawnym kursywą (czytaj więcej tutaj), decyzja Esselunga o włączeniu mieszanki sałat w torebce 400 g z linii Smart do trójkolorowego koszyka, obok bananów na poziomie podstawowym po 0,98
czytaj dalej
czytaj dalej
Melannurca campana Igp, pozytywny początek kampanii
2023-10-09 00:00
Pierwszy tydzień sprzedaży Melannurca campana Igp firmy Aop Luce właśnie się zakończył, a wraz z dyrektorem generalnym firmy Giacomo Galdiero rzuciliśmy światło na trendy w produkcji i sprzedaży. Nawet jeśli notowania są wyższe niż w ubiegłym roku,
czytaj dalej
czytaj dalej
Melannurca campana Igp, pozytywny początek kampanii
2023-10-09 00:00
Pierwszy tydzień sprzedaży Melannurca campana Igp firmy Aop Luce właśnie się zakończył, a wraz z dyrektorem generalnym firmy Giacomo Galdiero rzuciliśmy światło na trendy w produkcji i sprzedaży. Nawet jeśli notowania są wyższe niż w ubiegłym roku,
czytaj dalej
czytaj dalej
Tydzień 38: Tailspin dyskontów
2023-10-06 00:00
W 38. tygodniu sprzedaż owoców i warzyw w ujęciu wagowym poprawiła się nieznacznie w porównaniu z 2022 r., podczas gdy Lcc nadal osiągał lepsze wyniki. Na poziomie kanału dyskont jest tym, który rośnie najbardziej, przewyższając wszystkie inne o kilka punktów procentowych.
czytaj dalej
Tydzień 38: Tailspin dyskontów
2023-10-06 00:00
W 38. tygodniu sprzedaż owoców i warzyw w ujęciu wagowym poprawiła się nieznacznie w porównaniu z 2022 r., podczas gdy Lcc nadal osiągał lepsze wyniki. Na poziomie kanału dyskont jest tym, który rośnie najbardziej, przewyższając wszystkie inne o kilka punktów procentowych.
czytaj dalej
Zrównoważony rozwój i innowacje McGarlet zaprezentowane w Madrycie
2023-10-02 00:00
McGarlet, punkt odniesienia w sektorze owoców i warzyw, z entuzjazmem przygotowuje się do udziału w kolejnej edycji Fruit Attraction, zaplanowanej od 3 do 5 października 2023 r. w Ifema w Madrycie. Wydarzenie to, jak co roku, stanowi ważną okazję do spotkania się z przedstawicielami branży owocowo-warzywnej.
czytaj dalej
czytaj dalej
Nowa kampania Marlene angażuje konsumentów w kulinarną podróż
2023-10-02 00:00
Wraz z ewolucją koła smaku, nowy rok marketingowy 2023-2024 dla jabłek Marlene®, który rozpoczął się od odmiany Gala, skupi się na połączeniu pochodzenia, sezonu i smaku.
czytaj dalej
Sycylijskie gaje cytrusowe witają duńskich parlamentarzystów
2023-10-02 00:00
Spotkanie o międzynarodowym znaczeniu odbyło się w urokliwej scenerii Zash, w regionie Catanese, gdzie Distretto Produttivo Agrumi di Sicilia powitało delegację duńskich parlamentarzystów, członków Komisji Środowiska i Żywności oraz duńskiego ambasadora we Włoszech
czytaj dalej
czytaj dalej
Melinda, marketing startupów Golden Delicious
2023-10-02 00:00
Nadchodzi październik i pierwsze jabłka Golden Delicious sezonu 2023 zaczynają zajmować centralne miejsce na głównych rynkach hurtowych. "Odmiana GoldenDelicious, jedna z najpopularniejszych wśród konsumentów, pojawia się na półkach sklepowych w tych dniach", wspomina prezes Melindy, Ernesto
czytaj dalej
czytaj dalej
Czereśnie, coraz bardziej identyfikowalne dzięki technologii Rfid
2023-10-02 00:00
Druga faza pilotażowego projektu identyfikowalności wiśni Cherry Growers Australia i Agriculture Victoria rozpocznie się w tym sezonie z wiktoriańskim producentem wiśni-eksporterem CherryHill Orchards, aby przetestować identyfikowalność od producenta do klienta.
czytaj dalej
Śliwki: w dystrybucji panuje chaos
2023-10-02 00:00
W tych jesiennych miesiącach włoskie śliwki są jednymi z najpopularniejszych produktów, ponieważ wykorzystują przejście między owocami letnimi i zimowymi. To nie przypadek, że często pojawiają się one w ulotkach promocyjnych różnych marek.
czytaj dalej
Kwartał antyinflacyjny, nawet Conad podejmuje inicjatywę
2023-10-02 00:00
Conad, wiodący włoski detalista wielkopowierzchniowy, dołącza do "Anti-Inflation Quarter", inicjatywy promowanej przez Ministerstwo Przemysłu i Made in Italy oraz wspieranej przez stowarzyszenia dystrybucyjne i handlowe, w tym Ancd-Conad. Zrobi to wraz z całym
czytaj dalej
czytaj dalej
"Almaverde Bio, oto nasze kroki w rozwoju
2023-10-02 00:00
Jest to wieloetapowy projekt rozwoju, który wyspecjalizowana firma Canovac realizuje z marką Almaverde Bio. Opiera się on przede wszystkim na formacie wysp Almaverde Bio, innowacjach odmianowych, skupieniu się na zrównoważonych opakowaniach i ważnych aspektach.
czytaj dalej
czytaj dalej