Chorwacki detalista współpracuje z rodzinnymi gospodarstwami rolnymi, oferując im nowe rynki świeżych produktów
Studenac, sieć detaliczna proximity w Chorwacji, wzmacnia swoje więzi z rodzinnymi rolnikami w północno-wschodnim regionie kraju, Slawonii, zapewniając im rynek zbytu dla ich owoców i warzyw. Sieć rozwija nowe, lokalne źródło świeżych produktów, jednocześnie stymulując lokalną gospodarkę.
Pracownicy Studenac odwiedzili rodzinne gospodarstwo w regionie, aby pomóc w uprawie jabłek.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jabłka