Jabłka RedPop® podbijają rynki dzięki zbiorom na poziomie 8 000 ton
Manzana RedPop® stała się prawdziwym objawieniem na rynkach owocowych dzięki swojej imponującej zbiorze wynoszącej 8 tysięcy ton. Ta czerwona odmiana jabłka, wprowadzona przez konsorcjum VOG, wnosi kolor i świeżość do działów owoców i warzyw, oferując konsumentom słodką przekąskę o popowym charakterze. Coraz bardziej pożądana przez rynki, zdobywa ich uznanie również dzięki nowemu opakowaniu na przekąskę zawierającemu dwa owoce.
RedPop®, z jej buntowniczym duchem i słodkim sercem, wraca, aby zmienić układ sił w kategorii jabłek. Z jej wyjątkowym charakterem, jabłko to zaprasza konsumentów do cieszenia się chrupiącą i soczystą przekąską o popowym smaku.
W marcu, ta mała słodka rewolucja ma zamiar kontynuować swój wzrost, dzięki coraz większej dostępności, rosnącemu popytowi ze strony rynków europejskich i międzynarodowych, oraz pozytywnej reakcji ze strony detalistów. RedPop® zdobywa sympatię dzięki swojej czerwonej skórce, kruchej teksturze i słodkiemu, owocowemu wnętrzu, a także dzięki idealnym wymiarom, które pozwalają zabrać je ze sobą wszędzie. Siła RedPop® tkwi również w jej świeżej, pełnej kolorów i autentycznie popowej tożsamości marki, która przyciąga do punktów sprzedaży nowych konsumentów, w tym młodszych.
Zobacz więcej: Jabłka