Pierwsze zdjęcia z Targów Fruit Expo i spotkania Fresh Market
Organizowane po raz pierwszy Targi Fruit Expo były odpowiedzią na duże zainteresowanie przedstawienia swojej oferty przy okazji corocznego spotkania biznesowego Fresh Market.
Ponad 50 wystawców w Centrum Konferencyjnym Mazurkas pokazało swoją ofertę. Odwiedzający mogli zapoznać się z ofertą producentów owoców i warzyw, a także najnowszymi rozwiązaniami w sektorze usług dla branży oraz innymi nadchodzącymi wydarzeniami.
Wśród wystawców silną grupą były firmy specjalizujące się w opakowaniach dla owoców i warzyw.
Na targach sporym zainteresowaniem cieszyło się stoisko Frutti Felici sponsora spotkania biznesowego Fresh Market 2014. Główną atrakcją na tym stoisku był kucharz przygotowujący na żywo potrawy z żółtego kiwi.
W tegorocznym spotkaniu biznesowym Fresh Market udział wzięli przedstawiciele 17 sieci handlowych: Polomarket, Carrefour, Tesco, Auchan, Marcpol, Żabka, Stokrotka, Chata Polska, Dino market, Kaufland, Piotr i Paweł, Eurocash, Rukavychka (Ukraina,) Victoria (Rosja), Almi (Rosja), Greenmart (Kazachstan) i Gruste (Litwa).
Goście Targów Frut Expo i spotkania biznesowego Fresh Market mogli wysłuchać ciekawych wykładów m.in. prof. Bożeny Noseckiej z IERiGŻ, która opowiadała Polskim handlu świeżymi produktami ogrodniczymi z Rosją i przedstawiła konsekwencje embarga.
Na obu imprezach można było zagłosować na Fresh Market Award - Produkt Roku 2014. O tytuł walczyły pochodzące z Włoch winogrona Jolife odmiany Uva Italia lub Uva Vittoria, opakowanie SormaBag produkowane przez firmę Netpack, kiwi Soreli z żółtym miąższem oraz druk fleksograficzny na foliach opakowaniowych BIOPRINT.
Tytuł Fresh Market Award - Produkt Roku 2014 zdobyło kiwi firmy Soreli. W głosowaniu internetowym największe uznanie zdobyło opakowanie SormaBag.
Tradycyjnie zwieńczeniem dnia był elegancki bankiet. Atrakcją wieczoru był zespół Bzyk Band, a swoje umiejętności taneczne zaprezentowało Studio Tańca Rytm.