Freshpointmagazin.it
Awokado jako główny bohater na Fruit Attraction
2024-10-02 00:00
Awokado będzie głównym produktem 16. edycji targów Fruit Attraction, z różnymi inicjatywami związanymi z tym superfoodem. Na targach w Madrycie (8-10 października) przewiduje się udział ponad 2 100 firm z 56 krajów, które zaprezentują 70 000 metrów kwadratowych produktów.
czytaj dalej
Mazzoni, nowe inwestycje w kiwi
2024-10-02 00:00
Mazzoni nadal inwestuje w kiwi i podwaja zdolność przechowywania i przetwarzania w swoim magazynie dedykowanym temu produktowi w Grecji, którego kampania jest w trakcie rozruchu. Rozpoczęła się już kampania cytrusowa z kilkoma nowościami. Zastosowane zostały nowoczesne komory chłodnicze.
czytaj dalej
Od 8 do 10 października, Madryt ponownie będzie gospodarzem targów Fruit Attraction, międzynarodowej wystawy referencyjnej dla sektora warzywno-owocowego, zorganizowanej przez Ifema Madrid i Fepex. Wśród licznych inicjatyw zaplanowanych na ten okres, wyróżnia się Factoría Chef - przestrzeń dedykowana pokazom gotowania na żywo, aby wprowadzić w życie.
czytaj dalej
Coop Alleanza 3.0 uruchamia "Jak zrobić brokuły", podcast składający się z sześciu odcinków, stworzony i wyprodukowany przez agencję Show Reel Agency. Podcast ma na celu edukację konsumentów na temat bezpieczeństwa żywności, eksplorując tematy takie jak śledzenie, logistyka, przechowywanie i kontrole. W roli narracji głosu występuje Francesco Migliaccio.
czytaj dalej
Jabłko Kanzi ponownie jest dostępne na włoskim rynku. Zorganizowano różne inicjatywy, aby świętować jego dwudzieste urodziny. Kampania 2023-2024 przerosła oczekiwania, z wprowadzeniem na rynek włoski 6 500 ton produktu. Nowe rynki.
czytaj dalej
Ceny owoców i warzyw we Włoszech na 30 września
2024-10-01 00:00
Na wsi rozpoczęła się sprzedaż dyni, która obejmuje również odmianę Butternut. Rozpoczęła się kampania promocyjna kasztanów, z odmianami Mela Persimon z Hiszpanii, Wanilia z Kampanii oraz zwykłym kasztanem z Emilii-Romanii. Rozpoczęła się również sprzedaż włoskiego granatu. Działalność jest rozszerzana.
czytaj dalej
Agrimola skupia się na rynkach spoza Europy i na poszerzaniu oferty produktów #vocidellortofrutta.
2024-09-30 00:00
Rozpoczyna się nowy etap rozwoju dla firmy Agrimola, jednej z najbardziej specjalizowanych w Europie w przetwarzaniu, transformacji i sprzedaży kasztanów i maronów w kanale dystrybucji nowoczesnej, a także w produkcji wysokiej jakości mrożonych owoców dla przemysłu.
czytaj dalej
Fyffes wprowadza ananasy bez korony, aby zmniejszyć emisję CO2.
2024-09-30 00:00
Ananas bez korony w celu redukcji emisji dwutlenku węgla. Wprowadzenie tej innowacji na rynek europejski jest inicjatywą firmy Fyffes, która od ponad 130 lat dostarcza milionom ludzi na całym świecie bogaty wybór produktów tropikalnych, takich jak banany, melony i ananasy. Konsumenci doceniają to.
czytaj dalej
Optymalizacja logistyki: Still i Fruttagel wzmacniają współpracę.
2024-09-27 00:00
Still, dostawca systemów i sprzętu do intralogistyki, zoptymalizował działania logistyczne firmy Fruttagel. Firma ta zajmuje się przetwarzaniem świeżych warzyw i owoców, zbóż oraz roślin strączkowych w gotowe produkty dla detalicznego rynku, usług gastronomicznych, sprzedaży door-to-door oraz przemysłu.
czytaj dalej
Fruit Attraction i nowe projekty hodowlane dla śliwki Angeleno.
2024-09-27 00:00
Spółdzielnia Sapore di Romagna, z ponad 60 tysiącami kwintali śliwek sprzedanych, podczas wydarzenia Fruit Attraction (8-10 października 2024) zaprezentuje projekt mający na celu zwiększenie rosnącego zainteresowania odmianą Angeleno, której są specjalistami (38 tysięcy kwintali). "Zainwestowaliśmy w"
czytaj dalej
Granat, jabłka Sinfonia, pestkowata biała winogrona, orkisz z linii Smaki Kolorów oraz róże certyfikowane przez Fairtrade. To produkty objęte inicjatywą, w ramach której Aldi Italia wspiera Fundację Airc w badaniach i profilaktyce raka piersi.
czytaj dalej
Sałatka z ogrodu będzie po raz pierwszy obecna na targach Fruit Attraction (Hala 3, stoisko D-24, Targi w Madrycie 8-9-10 października) ze swoją propozycją sałatek i czerwonego cykorii, ale również z wyborem jadalnych kwiatów z gamy Mieszanki & Przekąski. Firma będzie.
czytaj dalej
Dorì, rośnie globalna branża żółtego kiwi.
2024-09-25 00:00
Coraz większą uwagę zwraca się na żółte kiwi, które cieszy się dużym zainteresowaniem zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym. Zbiór kiwi Dorì rozpoczął się już we Włoszech i w innych krajach europejskich, a na półmetku października pierwsze opakowania trafią na półki sklepowe. W międzyczasie...
czytaj dalej
Zakładając, że lato zostało zarchiwizowane wraz z produktami sezonowymi, nadchodzi czas na winogrona w wielu działach warzywno-owocowych. Masywne ekspozycje, ukierunkowane komunikaty, rozwiązania scenograficzne pomagają detalistom i kierownikom działu podkreślić tę kategorię.
czytaj dalej
Trend cen warzyw i owoców we Włoszech na 23 września.
2024-09-24 00:00
Trwa kampania jabłek z objętościami, które w pełni zaspokajają popyt: rośnie ilość odmiany Royal Gala, dołącza do niej produkt górski pod własną marką. Zwiększa się popyt na dynie: rozpoczęto również sprzedaż dyni Butternut, która dołącza do dyni Muscat de Provence.
czytaj dalej
Luv Fiera wspiera Lilt w pomocy dzieciom chorym na raka.
2024-09-23 00:00
Wrzesień jest poświęcony Złotej Wstążce, kampanii mającej na celu zwiększenie świadomości na temat nowotworów u dzieci. Luv Fiera, z Komisją ds. Winogron Stołowych, postanowił wesprzeć Lilt, włoską Ligę do Walki z Nowotworami, biorąc udział w Pigiama Run. Inicjatywa ta została zainicjowana.
czytaj dalej
Cebula, rośnie import, ale zmniejsza się presja na cenę.
2024-09-23 00:00
Po dwóch latach, w których ceny cebuli prawie się podwoiły, z produkcją w 2024 roku dopiero co rozpoczętą, notowania znowu zaczynają spadać. Nowe, złote cebule krajowe kosztowały w lipcu około 1 euro za kilogram (kal. 60/80 - kategoria I), a następnie spadły do 0,70-0,80 €/kg.
czytaj dalej
New Factor przedstawia projekt "Powierzam Ci orzecha"
2024-09-20 00:00
10 i 11 października, dzień orzecha, aby uczcić rozpoczęcie zbiorów. Firma New Factor, specjalizująca się w handlu suszonymi owocami dla włoskich sieci handlowych, otworzy podwoje gospodarstwa rolnego San Martino w Forlì, aby obejrzeć zautomatyzowany proces zbioru i pierwsze...
czytaj dalej
Melandri, różowa fasola w walce z rakiem
2024-09-20 00:00
Zbliża się październik, miesiąc profilaktyki raka piersi, i rozpoczynają się pierwsze inicjatywy. Jedną z nich wyróżnia się firma Melandri Gaudenzio, przedsiębiorstwo zorientowane na innowacje prowadzone przez kobiety, które prezentuje Różowy Fasola pod marką Melandri Natura&Salute. Jest to inicjatywa, która...
czytaj dalej
Kobiety z sektora owocowo-warzywnego w roli głównej na szczycie G7 Rolnictwa w Syrakuzach.
2024-09-20 00:00
Znaczenie kobiet w łańcuchu dostaw warzyw i owoców oraz dobrostan kobiet i dzieci poprzez zdrową i zrównoważoną dietę będą jednymi z tematów dyskusji okrągłego stołu poświęconego świadomemu spożywaniu owoców i warzyw, w którym wezmą udział członkowie Stowarzyszenia Le.
czytaj dalej