Freshpointmagazin.it
Już czwarty rok z rzędu iLcamone, ten prawdziwy, powraca na antenę z nową kampanią społeczną z udziałem przedsiębiorcy cyfrowego i autorki Sonii Peronacie oraz influencerów kulinarnych Mastercheffa i Vannisa Biggio. Nowe opakowanie, aby jeszcze bardziej wyróżnić się na półce iLCamone
czytaj dalej
czytaj dalej
Laimer (Vip): od zrównoważonego opakowania dla jabłek ekologicznych do Akademii szkolącej pracowników w działach
2023-02-17 00:00
Na targach Fruit Logisticawe spotykamy firmę Vip, która zaprezentowała nowe, zrównoważone opakowanie: "Jest to w 100 procentach papier z dodatkiem nici lnianych", mówi Benjamin Laimer, kierownik sprzedaży w firmie Vip. Pod koniec tego miesiąca rozpoczynamy naszą ekologiczną produkcję. Mamy nadzieję, że będziemy mieli dobre
czytaj dalej
czytaj dalej
Wielkoskalowy handel detaliczny liderem kanału organicznego, ale spowalnia jego rozwój
2023-02-17 00:00
Wzrost w nowoczesnej dystrybucji spowalnia, ale w zasadzie się utrzymuje: w 2022 r. wzrost wartości wyniósł 5,2% (trzeba jednak liczyć się z inflacją, która w ubiegłym roku w FMCG wyniosła ok. 8%), natomiast w kanałach specjalistycznych
czytaj dalej
czytaj dalej
Mirko Gatti: "Plant-based I make it at home" #vocidellortofrutta
2023-02-17 00:00
Zapowiedziane przez szefa kuchni i współwłaściciela René Redzepiego zamknięcie (w 2024 roku) kopenhaskiej Nomy, czterokrotnie najlepszej restauracji na świecie według The World's 50 Best Restaurants, nie przesuwa ani o jotę trendów haute cuisine wśród młodego pokolenia, gdzie
czytaj dalej
czytaj dalej
Dorilli zalety technologii Zetapack do pakowania #hortfruitvideos
2023-02-16 00:00
Dorilli kilka lat temu wprowadziło specyficzną technologię pakowania. Nowa linia technologiczna pozwala operatorom na wygodną pracę na siedząco i przyspiesza proces pakowania z jeszcze większą dokładnością na wagę tacki niż w przypadku
czytaj dalej
czytaj dalej
Na Fruit Logisticawe odwiedziliśmy stoisko Südtirol, na którym spotkaliśmy konsorcjum Vog. "Prezentujemy nasze produkty - mówi Hannes Tauber, kierownik marketingu firmy Vog - tradycyjne, ekologiczne i klubowe odmiany jabłek, które są obecne na rynku od kilku lat, takie jak Pink Lady, Envy,
czytaj dalej
czytaj dalej
Kalabria była obecna na Fruit logistica z własnym stoiskiem instytucjonalnym, które podkreślało doskonałość owoców i warzyw tego obszaru. "Stoisko - mówi Gianluca Gallo, radny ds. rolnictwa regionu Kalabria - które ma wiele cennych produktów, ChNP i ChOG. Mieliśmy
czytaj dalej
czytaj dalej
Fruit Logistica po raz kolejny stała się bardzo ważnym wydarzeniem dla całego łańcucha dostaw dzięki powrotowi w obecności, według Spreafico, i była okazją do zaprezentowania niektórych z głównych projektów. "Nasza specjalizacja w różnych kategoriach produktów - mówi dyrektor zarządzający - sprawiła, że jesteśmy w stanie zaoferować szeroką gamę produktów.
czytaj dalej
czytaj dalej
Mutti wynalazł segment zupy pomidorowej #vocidellortofrutta
2023-02-15 00:00
Oczekiwanie przyszło w Sanremo wraz z nowymi reklamami. Mutti weszła na włoski rynek świeżych zup, będąc pionierem nowego segmentu: zup pomidorowych, z produkcją 603 tys. ton w 100% włoskiego produktu do 2022 roku. Epokowa innowacja dla
czytaj dalej
czytaj dalej
Na targach Fruit Logistica zobaczyliśmy systemy farm pionowych Horto Professional firmy Tomato+. Firma powstała w 2016 roku z myślą o doprowadzeniu produkcji warzyw bezpośrednio do miejsca konsumpcji.
czytaj dalej
E.Leclerc: zielone rozwiązania w sektorze owoców i warzyw
2023-02-14 00:00
Zgodnie ze swoją filozofią zrównoważonego rozwoju, marka E.Leclerc wdraża rozwiązania mające na celu zmniejszenie wpływu na środowisko naturalne oraz zwiększenie świadomości konsumentów w zakresie dobrych zasad obowiązujących w codziennym życiu. Obejmuje to inicjatywę na rzecz bardziej odpowiedzialnej konsumpcji i
czytaj dalej
czytaj dalej
Macé rozszerza swoją ofertę świeżych pesto w wysokim ciśnieniu
2023-02-14 00:00
W tym roku w Berlinie Macè przywiozło kilka nowości przygotowanych w technologii Hpp: "Są to gotowe pesto do smarowania, takie jak guacamole, hummus, czerwone pesto i zielone pesto - wyjaśnia Giorgia Masetti, kierownik eksportu Macè - ale mamy wiele innych referencji. Są to produkty świeże
czytaj dalej
czytaj dalej
Trendy cen owoców i warzyw we Włoszech na dzień 13 lutego
2023-02-14 00:00
Ceny owoców i warzyw, zwłaszcza kalafiorów, w ogóle rosną. W przypadku pomarańczy popyt jest wciąż na odmiany o czerwonym miąższu. Rośnie dostępność fioletowych karczochów Romanesco. Rosną też notowania papryki, zwłaszcza sycylijskiej. Zimno i koszty
czytaj dalej
czytaj dalej
Na targach Fruit Logistica L'Insalata dell'Orto zwróciła uwagę kupujących na zobowiązania, jakie grupa podejmuje w zakresie zrównoważonego rozwoju. "Po raz pierwszy w tym roku zaprezentowaliśmy się w Berlinie, na kluczowych dla nas targach roku, razem jako grupa
czytaj dalej
czytaj dalej
Włoska Wioska Owocowa: udany format również w Berlinie
2023-02-13 00:00
Z ponad 20 wystawcami i ponad 30 wydarzeniami, Włoska Wioska Owocowa umocniła na Fruit Logistica swoją rolę jako platforma referencyjna dla agregacji i internacjonalizacji włoskiego systemu rolno-spożywczego. Czynnik agregacji
czytaj dalej
Walentynki: cross category to trend w owocach i warzywach
2023-02-13 00:00
Z okazji Walentynek sprzedawcy, jak zwykle, oferują dedykowane ekspozycje, aby podkreślić pewne produkty sezonowe i zachęcić do zakupu, a jednocześnie przedstawić zalecenia dotyczące użytkowania. Zdarza się to zarówno we Włoszech, jak i w międzynarodowych supermarketach. Ogólnie rzecz biorąc,
czytaj dalej
czytaj dalej
Grupa ParmaFood zaprezentowała się na targach Fruit Logistica z szeregiem nowości. "Prezentujemy szeroką gamę produktów, które wprowadziliśmy na targach Marca w styczniu" - mówi Alessandra Mora, kierownik projektu FrescoBreak. Pod marką Fresche Idee linia przecierów owocowych okazuje się sukcesem,
czytaj dalej
czytaj dalej
FrescoBreak i ParmaFood, czyli co nowego na Fruit Logistica 2023
2023-02-10 00:00
Grupa ParmaFood zaprezentowała się na targach Fruit Logistica z szeregiem nowości. "Prezentujemy szeroką gamę produktów, które wprowadziliśmy na targach Marca w styczniu" - mówi Alessandra Mora, kierownik projektu FrescoBreak. Pod marką Fresche Idee linia przecierów owocowych okazuje się sukcesem,
czytaj dalej
czytaj dalej
Ortomad Wealthy Mix - innowacja specyficznych sosów sałatkowych
2023-02-10 00:00
W Berlinie Ortomad zaprezentował Wealthy Mix, specjalny asortyment, który stanowi prawdziwą innowację produktową dla sałatek premium.
czytaj dalej
W Fruit Logistica nowości Paolillo. “Na naszym fenkule prezentujemy nowe hasło: Dobry w każdej chwili - mówi kierownik sprzedaży Ciro Paolillo. I zrobiliśmy to również za pomocą naklejki, która jest naklejana na każdy egzemplarz.
czytaj dalej