Freshpointmagazin.it
Szkoła na stadionie z Dole Italia i Atalantą
2023-03-24 00:00
Uwaga Dole Italia na wartości sportu i zdrowego odżywiania trwa. Marka, Oficjalny Sponsor Zdrowej Żywności Atalanty od sezonu 2021-2022, uczestniczyła w czwartym dniu Scuola allo Stadio, inicjatywy skierowanej do młodzieży podpisanej przez klub
czytaj dalej
czytaj dalej
W Cibus Connecting Italy 2023 przyszłość agrobiznesu dla kobiet
2023-03-24 00:00
L'Italian Fruit Village protagonista a Cibus Connecting Italy
2023-03-23 00:00
Włoskie wioski owocowe będą obecne jako bohater na targach Cibus Connecting Italy (Fiere di Parma 29-30 marca). Format internacjonalizacji opracowany przez konsorcjum Edamus ożywi nową strefę Fruit&Vegetables (hala 5) poświęconą świeżym produktom. Wiele obecności
czytaj dalej
czytaj dalej
Linia ziemniaków Ruggiero "Produkt Roku 2023
2023-03-23 00:00
Linia ziemniaków Ruggiero, która obejmuje wybór 7 profesjonalnych bulw, z których każda ma inne zastosowanie kulinarne, została wybrana Produktem Roku 2023 w kategorii owoców i warzyw. Nominacja została przyznana w wyniku badań rynkowych przeprowadzonych przez niezależny instytut Circana.
czytaj dalej
czytaj dalej
L'Italian Fruit Village protagonista a Cibus Connecting Italy
2023-03-23 00:00
Włoskie wioski owocowe będą obecne jako bohater na targach Cibus Connecting Italy (Fiere di Parma 29-30 marca). Format internacjonalizacji opracowany przez konsorcjum Edamus ożywi nową strefę Fruit&Vegetables (hala 5) poświęconą świeżym produktom. Wiele obecności
czytaj dalej
czytaj dalej
Trendy cen owoców i warzyw we Włoszech na dzień 20 marca
2023-03-21 00:00
Mamy do czynienia z ogólnym spadkiem cen owoców i warzyw. Popyt na szparagi jest wciąż zakontraktowany, a na truskawki stonowany. Kampania sycylijskich pomarańczy tarocco zamyka się wcześnie.
czytaj dalej
Md proponuje cytryny do badań
2023-03-21 00:00
W punktach sprzedaży sieci Md na terenie całych Włoch można nabyć do 26 marca sycylijskie cytryny odmiany primofiore nieobrobione na powierzchni. Dochód z tego tytułu zostanie przeznaczony na wsparcie Fundacji Umberto Veronesi. Projekt realizowany jest w wyłącznym partnerstwie z Citrus
czytaj dalej
czytaj dalej
Nowa edycja Macfrut odbędzie się od 3 do 5 maja 2023 roku, w halach centrum wystawowego w Rimini, z różnymi skupieniami i wielkimi oczekiwaniami, począwszy od rozszerzenia przestrzeni i liczby wystawców. W nowym odcinku #freshtalks, Renzo Piraccini, prezes Macfrut, opowiada nam o.
czytaj dalej
czytaj dalej
Analiza cen 2022-2023 klementynki we Włoszech
2023-03-21 00:00
Notowania w ostatniej kampanii dla klementynek pospolitych, odmiany najbardziej dostępnej na rynkach włoskich, nie różnią się od notowań z ubiegłego roku, choć są na nieco wyższym poziomie: można zaobserwować tę samą tendencję, ze szczytami na początku kampanii, uwarunkowanymi głównie niskimi
czytaj dalej
czytaj dalej
#Repartofresh. Vicinoate (Coralis): owoce zawsze na pierwszym planie
2023-03-21 00:00
Marka, o ugruntowanej pozycji na Sardynii i będąca partnerem Coralis, kontynuuje swój rozwój na tym obszarze, co opisano w tym artykule w Gdoweek, oraz podbój nowych obszarów na południu regionu również dzięki projektowi franczyzowemu. Wśród jej motorów napędowych, szacunek dla środowiska
czytaj dalej
czytaj dalej
W dziale owocowo-warzywnym dziesięciu sklepów Decò należących do grupy Arena (VéGé) na Sycylii, wprowadzono szereg innowacji mających na celu wzmocnienie referencji IV gamma wyświetlanych w wannach chłodniczych umieszczonych w centralnym miejscu w strefie owocowo-warzywnej i wyraźnie wyróżnionych przez
czytaj dalej
czytaj dalej
Bayer, cyfrowe i naturalne rozwiązania przeciwko nicieniom
2023-03-20 00:00
Mniej chemii dzięki zastosowaniu narzędzi Rolnictwa 4.0, rynku, który we Włoszech ma osiągnąć około 2 mld do 2022 roku i pozwala na podejście predykcyjne i naturalne rozwiązania. To właśnie w tym kierunku firma Bayerche uruchomiła innowacyjne narzędzie cyfrowe Nematool, aby.
czytaj dalej
czytaj dalej
Eksport owoców i warzyw zamyka rok 2022 na plusie (+1,5%)
2023-03-17 00:00
Włoski eksport owoców i warzyw ożywił się, zamykając rok 2022 na plusie pod względem wartości (+1,5%), za 5,3 mld euro, podczas gdy wolumeny nieznacznie spadły w porównaniu z rokiem 2021 (-0,4%). Zostało to ogłoszone przez Fruitimprese na podstawie danych Istat. Dane dotyczące eksportu i importu owoców i warzyw W
czytaj dalej
czytaj dalej
Cortilia: nowa kampania przeciwko wątpliwościom i uprzedzeniom
2023-03-16 00:00
Czy wybory, które charakteryzują sposób robienia zakupów są właściwe? Z tego
czytaj dalej
Agricola Azzurra, 19 mln inwestycji w projekt łańcucha dostaw
2023-03-16 00:00
Cooperativa Agricola Azzurra uzyskała zatwierdzenie projektu jako wnioskodawca i partner wiodący w IV przetargu Mipaaf poświęconym łańcuchowi dostaw i kontraktom powiatowym. Przedstawiony w czerwcu 2021 roku (i sponsorowany przez Agrocepi), przewiduje całkowitą inwestycję w wysokości 19 milionów i
czytaj dalej
czytaj dalej
Owoce cytrusowe, sezon dotknięty wysokimi temperaturami
2023-03-16 00:00
Spadające ilości i niższy okres przydatności do spożycia. Wysokie temperatury ostatniej jesieni wpłynęły na kampanię śródziemnomorskich owoców cytrusowych - wynika z analizy Agricola Lusia, która na targach Fruit Logistica zaprezentowała projekt I Succosi, jedynych pomarańczy o gwarantowanej soczystości, z
czytaj dalej
czytaj dalej
#Repartofresh. Pewex (Selex): kierowcy, którzy wyróżniają dział
2023-03-14 00:00
Marka Pewex jest jedną z 12 marek należących do Cedi Gros (Selex), jednej z najsilniejszych w regionie pod względem liczby punktów sprzedaży, około trzydziestu zlokalizowanych w Lacjum, ze znaczącą obecnością w Rzymie. Giancarlo Amitrano, dyrektor biura zakupów Cedi Gros, wyjaśnia strategie
czytaj dalej
czytaj dalej
Fertile, film Donne dell'Ortofrutta, dokument o tym, co kryje się za produkcją owoców i warzyw we Włoszech, w reżyserii Alessandro Quadretti, przybywa na Amazon Prime Video. I robi to poprzez analizę samych kobiet, które zajmują się
czytaj dalej
czytaj dalej
Począwszy od tego odcinka #freshtalks seria mamy zatytułowany "Odkrywanie łańcuchów dostaw z La Grande Bellezza Italiana", który zabierze nas do odkrywania wartości, a nawet niektóre ukryte aspekty w niektórych produkcjach, które są częścią marki sieci sześciu
czytaj dalej
czytaj dalej
Syracuse Lemon Consortium PGI, doskonałe wyniki kampanii cyfrowej
2023-03-14 00:00
Uświadomienie sobie doskonałości chronionej znakiem oznaczenia geograficznego jako klucz do zwiększenia konsumpcji. Konsorcjum Syracuse Igpha Lemon postawiło na kampanię cyfrową, która zakończy się w marcu.Według najnowszego raportu Ismea, z 384 mln euro opracowanych
czytaj dalej
czytaj dalej