Freshpointmagazin.it
L'Insalata dell'Orto, wzrost obrotów o 10% dzięki zrównoważonemu rozwojowi i technologii
2023-07-06 00:00
L'Insalata dell'Ortoc zamknęła pierwszą połowę 2023 r. znacznym wzrostem obrotów. "W pierwszych sześciu miesiącach roku odnotowaliśmy 10% wzrost obrotów w porównaniu z tym samym okresem w 2022 roku", wyjaśnia CEO Cinzia
czytaj dalej
czytaj dalej
Rosnący rynek czereśni, ale potrzebna technologia
2023-07-06 00:00
Wysokie ceny i zagrożone zbiory we Włoszech również z powodu powodzi. W rzeczywistości globalny popyt na wiśnie rośnie, a stacje pakowania są pod presją, ponieważ muszą obsługiwać większe ilości. Sytuacja kryzysowa, którą można przezwyciężyć dzięki
czytaj dalej
czytaj dalej
Melinda rozpoczyna kampanię reklamową wiśni
2023-07-06 00:00
Rozpoczęła się kampania reklamowa wiśni Melinda, które niedawno pojawiły się na półkach sklepów wielkopowierzchniowych. Tegoroczna promocja opiera się na miastach Mediolan i Florencja z dużymi, silnie oddziałującymi plakatami cyfrowymi w miejscach o dużym natężeniu ruchu. W szczególności w Mediolanie
czytaj dalej
czytaj dalej
Bądź owocowy! Rozpoczyna się letnia trasa z owocami premium
2023-07-05 00:00
Rozpoczyna się letnia trasa Be Fruity! opracowana i zorganizowana przez Sgmarketing. Od 14 do 30 lipca osiem przystanków w siedmiu nadmorskich kurortach, trzy zaangażowane regiony: bohaterami jest siedem produktów premium, reprezentatywnych dla działu owoców i warzyw. Produkty będą również oferowane jako napoje stworzone przez
czytaj dalej
czytaj dalej
Ugryź i wygraj z Eveliną, pozytywne liczby z konkursu
2023-07-05 00:00
Konkurs Mordi e Vinci con Evelina (Ugryź i wygraj z Eveliną), inicjatywa uruchomiona przez Melindae, klub jabłkowy Evelin, który przez 12 tygodni oferował tyle weekendów dla czterech osób w Val di Non i Val di Sole, zakończył się niezwykle pozytywnym bilansem. W mediach społecznościowych będzie o tym głośno
czytaj dalej
czytaj dalej
Pogoda nadal jest głównym bohaterem, w negatywny sposób. Gwałtowna burza w poniedziałek po południu, która uderzyła w rolnictwo w rejonie Bolonii, zwłaszcza w Valsamoggia i Anzola dell'Emilia, spowodowała rozległe szkody w uprawach. Wiele owoców spadło na ziemię, podczas gdy te
czytaj dalej
czytaj dalej
Nowe produkty zaprezentowane na targach Macfrut 2024
2023-07-04 00:00
Nie tylko "zimne" rozważania na temat rekordowej edycji, która odbyła się w maju ubiegłego roku, ale przede wszystkim oczekiwanie na pewne nowości w perspektywie przyszłego roku, kiedy Macfrut odbędzie się w Rimini Expo Center od 8 do 10 maja, z regionem
czytaj dalej
czytaj dalej
Galbani i Bonduelle: wspólny marketing stymulujący sprzedaż krzyżową
2023-07-04 00:00
Galbani Santa Lucia i Bonduelle prezentują idealne połączenie na lato. Obie marki, odpowiednio mleczarska i świeżo krojona, łączą siły, wprowadzając na stół swoje flagowe produkty: sałatkę i mozzarellę z hasłem "Made to be".
czytaj dalej
czytaj dalej
Apofruit Włochy zatwierdza budżet na 2022 r.
2023-07-04 00:00
Zatwierdzono bilans Apofruit Italia za 2022 r. Całkowita wartość produkcji wyniosła 268 140 000 euro. Skonsolidowany bilans Grupy (Apofruit, Canova i Mediterraneo Group) osiągnął 339 784 000 euro, a zysk netto wyniósł 568 000 euro. Likwidacja zimowa wyniosła
czytaj dalej
czytaj dalej
Dole Włochy, działania promocyjne na rynkach hurtowych
2023-07-04 00:00
Dole Italia rozpocznie działania promocyjne o wysokiej widoczności na niektórych hurtowych rynkach owoców i warzyw. Głównym bohaterem będzie pojazd marki, rozpoznawalny dzięki gigantycznemu Banana Premium: pickup zostanie ustawiony przy wejściu do centralnych alejek obiektów. Trasa
czytaj dalej
Trendy cenowe owoców i warzyw we Włoszech na dzień 3 lipca
2023-07-04 00:00
Silny popyt na arbuzy napędzany wysokimi temperaturami. Wysoki był również popyt na włoskie melony łuskane. Rosnące ilości i stłumiony popyt na morele. Dobra dostępność brzoskwiń i nektaryn pomimo niższej podaży owoców z Emilii-Romanii. W
czytaj dalej
czytaj dalej
Coop: wartości mdd w owocach i warzywach w handlu
2023-07-04 00:00
Wartości Coop przełożyły się na reklamę mającą na celu podkreślenie owoców i warzyw oraz produktów marki własnej detalisty. I'm not a robot jest emitowany od 3 lipca i w trzydziestu sekundach podsumowuje wartości mdd, mając na celu podkreślenie działu owoców i warzyw, który zawsze był jednym z najważniejszych w sieci.
czytaj dalej
czytaj dalej
Cia do pana Prezziego: uwaga na spekulacje owocami i warzywami
2023-07-03 00:00
Tworzenie zrównoważonych łańcuchów wartości, które są bardziej odporne na trudności, takie jak szkodniki i skutki pogodowe, ale także niedobory siły roboczej i silna konkurencja ze strony produktów zagranicznych. Zła pogoda doprowadziła również do niższej podaży produktów z niektórych regionów,
czytaj dalej
czytaj dalej
D'Amico, we współpracy z 50 Top Italy, rozpoczyna trzecią edycję konkursu Veggie Style-L'Altra Faccia del Panino. Konkurs skierowany jest do młodych profesjonalistów z branży gastronomicznej w wieku poniżej 35 lat, którzy będą mieli za zadanie przygotować Melanzane a FilettiD'Amico.
czytaj dalej
czytaj dalej
Penny Italia wprowadza na rynek Pianetiamo, linię sałatek pl dla rolnictwa wertykalnego
2023-07-03 00:00
Penny Italia wprowadza obecnie na rynek linię Pianetiamo dedykowaną sałatkom czwartego asortymentu pochodzącym z upraw wertykalnych, w szczególności z technologii aeroponicznej. Detalista jest pierwszą marką z marką własną z upraw wertykalnych, a tym samym czyni swoje zaangażowanie jeszcze bardziej konkretnym
czytaj dalej
czytaj dalej
Winogrona stołowe, program Regina di Puglia zdefiniowany
2023-07-03 00:00
Wydarzenie zainicjowane przez gminę Noicattaro (Bari) "Regina di Puglia", inicjatywa mająca na celu wzmocnienie apulijskiego winogrona stołowego i jego terytorium, odbędzie się w dniach 23-26 lipca. Przypominamy, że winogrona stołowe są drugim najważniejszym produktem eksportowym po jabłkach.
czytaj dalej
czytaj dalej
#Repartofresh. Spazio Conad w Katanii przebudowuje przestrzenie
2023-07-03 00:00
Nowy wygląd sklepu Spazio Conad w Katanii, lokomotywy spożywczej centrum handlowego Porte di Catania, opisany w artykule w Gdoweek. Przejrzystość ekspozycji i głębia asortymentu to czynniki, które stoją za zmianą stylizacji hipermarketu.
czytaj dalej
czytaj dalej
Nadchodzą soki w Hpp Fresh Del Monte
2023-06-30 00:00
Fresh Del Monte wprowadza na rynek włoski gamę soków Hpp (High Pressure Processing) bez dodatku cukru (niemal warunek wstępny dla nowych produktów w tym segmencie). Wysokociśnieniowe tłoczenie na zimno pozwala zachować wartości odżywcze.
czytaj dalej
Fruit Attraction 2023, zajęta powierzchnia wystawiennicza przekroczyła tę z ostatniej edycji
2023-06-30 00:00
Na trzy i pół miesiąca przed rozpoczęciem swojej 15. jubileuszowej edycji, targi Fruit Attraction, organizowane przez Ifema Madrid i Fepexe, które odbędą się w dniach od 3 do 5 października w stolicy Hiszpanii, przekroczyły już całkowite obłożenie swoich ostatnich targów, z 58 700 metrami kwadratowymi powierzchni.
czytaj dalej
czytaj dalej
Gruszki z miłością, Apo Conerpo wznawia konsumpcję gruszek
2023-06-29 00:00
Ponowne uruchomienie konsumpcji gruszek i przekazanie konsumentom zaangażowania sieci przez dziesięciolecia w zrównoważony, bezpieczny i dobry włoski produkt. Jest to kierunek obrany przez Pears with Love, projekt współfinansowany przez UE (około 70-80% z całkowitej kwoty 3 milionów),
czytaj dalej
czytaj dalej