Każdego miesiąca dzwonimy do kilkuset firm, aby zapytać o ceny. Korzystaj z naszych informacji.

Kup teraz abonament!

Tesco przeprowadza próbę z laserowo wygrawerowanymi awokado w celu zmniejszenia ilości plastiku.

2024-06-05 12:00
Źródło: Fruitnet.com
Tesco i wiodący dostawca awokado, Westfalia Fruit, redukują ilość plastiku poprzez wprowadzenie grawerowania laserowego i rezygnację z plastikowych naklejek na bardzo dużych awokado.

Więcej. Przejdź do artykułu

Fruitnet.com
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.

Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.

Zobacz więcej: Awokado

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem