Fyffes zauważa silny potencjał wzrostu w związku z mianowaniem nowego dyrektora handlowego.
Po przeprowadzeniu ważnego programu transformacyjnego w ciągu ostatnich trzech lat i mianowaniu nowego dyrektora generalnego oraz nowego zespołu kierownictwa wykonawczego, Fyffes opracowało

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.